{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Gæt en eller flere racer {{forumTopicSubject}}

Vi har feriebarn, et vanskeligt et af slagsen smiley

Den vil IKKE have hundemad, og giver man den en godbid, forsvinder mindst 2 fingre med i købet smiley

Anton kan IKKE lide hende, aldrig har jeg set ham være så tosset smiley Han er hammerende jaloux, og hænger op i hovedet på moar smiley og nærmer hun sig forvandler han sig til et frådende monster smiley
Det er lidt synd for hende smiley
Hun ville heller ikke sove i aftes da vi gik i seng, hun var lynhurtigt oppe på min hovedepude, pev og massede rundt i hovedet på mig, Anton lå under dynen, ja dvs da hun også var røget op i sengen, fræsede han rundt dernede og skabte sig som en gal smiley
Vi føler os ret heldige over at han ikke fik bidt os i benene smiley

Men hvor om alt er, så er hun en sød ældre dame, og her er et par billeder af hende smiley
Hun er lidt lavere end Anton, men mere rundt, hun ser ud som om pelsen er strid, men den er superblød, lige pt er hun klippet på billederne. Hun har et hovede der minder om en mini hønsehund ( ruhåret ) Men øjne lidt hen af en penkingeser eller mops, de er lidt udstående. Og hun har krølle på halen, når hun løber rundt er den helt krøllet op smiley
Kan nogen komme med et bud på racer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæt en eller flere racer
Kommentér på:
Gæt en eller flere racer

Annonce