{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

vanedyr {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været henne og aflevere ungerne og vi tog som vanligt Lilo med, men idag skulle hun så vente UDENFOR børnehaven mens jeg gik ind, det gik da også nogenlunde, nå men da vi så skulle gå derfra tænkte jeg at jeg lige ville tage en anden og lidt længere vej hjem, så hun kunne få en på opleveren, men ville HUN det, nej nej da, hun satte sig stædigt ned og nægtede at gå videre, til sidst fik jeg hende dog med, men det var med stor skepsis og nervøsitet hun gik med, efter 500 m valgte jeg så at gå tilbage og vupti, Lilo kunne pludselig igen ikke gå, lagde sig ned og ville ikke, mere, jeg giks så videre og pludselig kom hun og så gik hun pænt et par meter, så begyndte hun at hoppe op af mig, ligesom når hun vil op i sofaen,
men det var kun lige til hun så vi var næsten hjemme, så kunne det bare ikke gå for stærkt med at komme hjem, altså tænk sig her prøver man at give hende lidt nyt at snuse til og så vil damen ikke, nu hun så igen med at bruge al sin energi på at tæve mikey og han står bare og kigger dumt på hende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vanedyr
  • #1   31. okt 2006 åhhhh....hun har da vilje den bette dame ;o)

Kender det udemærket..........nye ture siger emma dog ikke nej til............men hvis hun fornemmer at turen bliver længere end godt er......så slår hun bremsen i..............hun står bare bom stille...............jeg kan læne mig i snoren uden hun rokker sig en millimeter...........stædige rad ;o)

• #2   31. okt 2006 Netop MGP.............Emma er specielt slem hvis der er mørkt............hun skal ski ikke over på den mørke sti så..........men hvis der er lyst og vejrforholdene passer damen, så kan hun godt lokkes.............men når hun syntes vi har gået længe nok så står hun bare stille.............og hvis jeg prøver at tvinge hende, så ligner hun en der bliver mishandlet.........halen nede og ørene helt tilbage og så et par store bedende øjne *GG*

Kommentér på:
vanedyr

Annonce