{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Besøg af fremede hund. {{forumTopicSubject}}

Jeg havde i weekenden pludselig besøg af en fremmede hund. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad man som hundeejer gerne vil have der bliver gjort? Hunden havde ikke hundetegn på, og jeg kunne derfor ikke finde ud af hvem der ejede den. Jeg beholdte den i haven ringede lidt omkring bla. til dyrlæge og politi, der var ingen hjælp at hente, efter en time kom der en dame med en hundesnor men uden hund, og ja det var hendes.
Nu til mit spørgsmål, var det rigtigt at tage den ind i haven? ville den ha´ fundet hjem hvis jeg havde sendt den af sted? eller ville den ha´ løbet længere væk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besøg af fremede hund.
  • #1   31. okt 2006 miss-piiiip: jeg ville også uden tvivl sætte pris på hvis det var min hund der va løbet væk, at nogen ringede til Falck - men vil lle det?

• #2   31. okt 2006 Ser jeg en løs hund uden hundetegn (er sket 2 gange inden for det sidste ½år) tager jeg den med til dyrlægen der bor 6 huse fra mig, de tjekker chip eller tatoo og kontakter ejer, udenom politiet.
    Ville aldrig bare lade hunden løbe videre med mindre den ikke ville komme til mig, men så ville jeg kontakte falck og politiet, min samvittighed ville ikke kunne holde til at jeg bare ignorerede det.

Håber da også at der ville være et venligt menneske der ville gøre det samme hvis det var min hund der strejfede omkring!!

• #3   31. okt 2006 Jeg ville foretrække at den blev taget ind og man kontaktede politi, falck eller dyrlæge.

Ved at lade den løbe kunne den jo blive kørt ned, eller på anden måde komme til skade smiley

Da vi i sin tid fandt en hund fik vi den fremlyst i lokalradio, vi tog den til dyrlægen og fik aflæst dens chip ( der desværre var hallandsk) det fik os dog ud på gaden med hunden i snor, den viste interesse for et hus, der ringede vi på, de kunne så give lidt mere info, og efter et kig i telefonbogen efter et hollandslydenden navn lykkedes det os at finde frem til ejeren.

Politiet ville ellers have hentet den om eftermiddagen og kørt den på pension (men det havde de nu ikke fået lov til, for den bette var da så kær, så var den blevet hos os)

• #4   31. okt 2006 damen hvis hund det var, var ikke så begejstret for mit forsøg på at holde hunden i min have, tl jeg kunne finde dens ejer... og det var det der fik mig til at tænke om der var andre der helst ville have , man lod deres hund gå rundt,

Kommentér på:
Besøg af fremede hund.

Annonce