{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kartoffelsalat?"
Kartoffelsalat.
Jeg skal grille i aften med min kæreste og en veninde, og vil derfor selv lave kartoffelsalat som jeg altid gør. Men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt. Har i nogle forslag?
Jeg skal grille i aften med min kæreste og en veninde, og vil derfor selv lave kartoffelsalat som jeg altid gør. Men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt. Har i nogle forslag?
Skrevet af: Karina P - 7. maj 2012
kartoffelsalat...
jeg skal hjælpe min søster med at lave katoffelsalat til barnedåb... vi bliver ca. 50 mennesker, så hvor mange kg. kartofler skal der til ville i sige??? og hvor illigt kan man lave pølsehorn til...
jeg skal hjælpe min søster med at lave katoffelsalat til barnedåb... vi bliver ca. 50 mennesker, så hvor mange kg. kartofler skal der til ville i sige??? og hvor illigt kan man lave pølsehorn til...
Skrevet af: Clotte R - 3. nov 2009
kartoffelsalat??
når man laver kartoffelsalat - skærer man så kartoflerne ud, før eller efter man har kogt dem?
når man laver kartoffelsalat - skærer man så kartoflerne ud, før eller efter man har kogt dem?
Skrevet af: Kiwa S - 6. jun 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
- Mobil Cykelreparation 500 kr.
- opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
- There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
- Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
maj 2016
Følger: 13 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 640
Så hvis der er løg i, ville jeg ikke gøre det.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
dec 2012
Følger: 34 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 3.561
Løg er ikke noget hunde skal have i rå form -det samme gør sig gældende for hvidløg
Creme fraiche er der også i de fleste og mange hunde reagerer rigtig dårligt på laktose
Salt er der også nogle der bruger for meget af..
Og det gavner på ingen måde hunden generelt....så spørgsmålet er for mig ikke OM man må, men HVORFOR man skulle gøre det
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.903
Kartoffelsalat?