Canine Papilloma virus, erfaringer. Canine Papilloma virus, erfaringer.
Hej med jer
Juicen har netop døjet med infektion på bryst, under forben og mave. Infektionen kom af insektstik, da de latterlige insekter åbenbart anser Juice for at være et festmåltid.
Han blev derfor trimmet og behandlet med 2 forskellige slags cremer. Infektionen er nu så godt som forsvundet.
Opdagede så idag at han har nogle hvide knubber i munden. De er alle små, men de er der. Gav så dyrlægen et kald, og han sagde med det samme at det uden tvivl var denne canine papilloma virus - en virus som ofte kan ramme unghunde i forbindelse med anden sygehistorie, altså en periode hvor immunforsvaret er svækket. Han sagde at jeg skulle holde øje med dem, se om der kom flere, om de begyndte at bløde eller om de voksede. De kunne ikke som sådan behandles, og i langt de fleste tilfælde går de i sig selv.
Jeg har forsøgt at google mig lidt frem til andres erfaringer, men syntes kun at kunne finde ældre tråde fra udlandet om emnet. Jeg har fået ny telefon med windows styresystem og når jeg googler kommer der kun engelske resultater frem. Kan slet ikke finde ud af denne telefon endnu. Haha Tænkte så at der måtte være nogle af jer der havde nogle erfaringer
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
Vi puttede et elastik om en af de store, så den faldt af.. og ellers INGEN kontakt til andre hunde, mens det stod på.
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 717
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 717
Canine Papilloma virus, erfaringer.