{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maskine klipning Yorkshire
  • #1   10. aug 2016 Glem de billige maskiner de er bare ikke gode nok til den fine pels, de kan bruges hvis du bage lige skal studse poter og ansigt men ellers holder de desværre ikke og river i stedet for at klippe smiley

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundepleje_klippemaskine/klippemaskine/oster/458248
    Jeg har købt denne og jeg er fuldt ud tilfreds, den er støjsvag, ikke så meget vibration i den som i mange af de billige, også klipper den super. skærene er nemme at skifte (købes løse) skærene kan slibes op igen.

Det eneste jeg har fortrudt er at jeg ikke har købt den noget før, for alle de penge jeg istedet har smidt efter billige trimmere der ikke virkede alligevel eller Kun i meget kort tid, Nu køber jeg bare skær og afstands kamme efter behov, hvis jeg lige synes jeg mangler en anden længde end dem jeg har

• #2   11. aug 2016 gad enormt godt have den maskine, men den er ret dyr... har ikke så mange penge at gøre godt med, så tænker det skal være én mellem 500 og 1000 kr..

• #3   11. aug 2016 Hvis du køber den på den tyske zooplus kan du spare næsten 150kr smiley

Så er der selvfølgelig fragten, men måske kan du også spare lidt ved at købe f.eks. det foder du bruger og som oftest er billigere der samtidig osv. smiley

Kommentér på:
Maskine klipning Yorkshire

Annonce