{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND stjålet og måske forladt i kulden
  • #1   3. nov 2006 jeg er så ked af det på hans vejne det kan virkelig ikke beskrives med ord

  • #2   3. nov 2006 Det er bare så uhyggeligt at tænke på, hvor den stakkels hund mon befinder sig lige nu.

    Håber sandelig, at de finder den igen i god behold.


  • #3   3. nov 2006 Håber sørme den er okay og snart kommer hjem til sin ejer.....

  • #4   3. nov 2006 Hej

    Hunden er ikke fundet?
    Hvilket bur var den i?
    Var der paraplyer kasketter og andre ting bag i bilen?
    Er der nogen der har kontakt til ejeren?
    Eva

    (Jeg har lånt Thomas`s profil)


  • #5   3. nov 2006 Eva prøv at læse linket smiley Smiler

  • #6   3. nov 2006 ejjj hvor jeg håber hund og ejer snart bliver genforenet...

  • #7   3. nov 2006 Hejj igen

    Jeg har læst linket (også de foregående der har været de sidste par dage) men det er bare det at jeg bor i Nordjylland langt væk fra hvor bilen blev stjålt. Men men torsdag blev der fundet et hundebur i shæferstørelse + diverse genstande i en grøft., det var ikke smidt (blæst) men sat pænt. Jeg håber at hunden bliver fundet.


  • #8   3. nov 2006 nordjylland???
    Mon det har noget med hianden at gøre? Hvor i nordjylland er det fundet?


  • #9   3. nov 2006 Jeg ved ikke om det har noget med hinanden at gøre men men jeg har det ikke godt med den måde det hundebur og diverse ting var lagt i grøften. Hvorfor har jeg ikke kontaktet Politiet? Det har vi prøvet før; politiet var huinde ligeglade med en påkørt hund løb frem og tilbage på en befærdete vej, de var fulstændige ligeglade med en stjålet knallert. Så derfor spørger jeg her

  • #10   3. nov 2006 Men politiet er IKKE ligeglade med tyveri.....
    Hvor er det henne af?


  • #11   3. nov 2006 hvilken politikreds er det?


  • #12   3. nov 2006 Det er fundet rimeligt nordpå.
    Jeg påstår ikke at det har nogen forbindelse, det var faktisk derfor jeg spurgte til hvilket bur hunden sad i .
    Jeg har det bare dårligt med at jeg måske ved noget uden at vide selv
    Eva


  • #13   3. nov 2006 Jamen så ring da til politiet og få dem til at tage ud og hente det...
    Der er jo nok nogen der mangler det


  • #14   3. nov 2006 Hej bad company

    Prøv du at kontakte politiet angående husdyr. GLEM DET

    Grunden til jeg spørger her er at jeg er bekymret for den stakkels hund der er/var i et bur bag i en stjålet bil. Hvis de effekter vi har fundet er fra den bil så ved vi jo noget, hvis ikke finder vi ud af hvis buret er.


  • #15   3. nov 2006 Thomas

    Jeg skal gerne konatkte politiet med det.
    Og jeg skal gerne selv hente tingene og køre dem ind på politigården!

    Det er da den nemmeste måde at finde ud af, hvor det hører til....


  • #16   3. nov 2006 Hej bad company
    For det første er der ikke Thomas (længre oppe i tråden , men Eva)
    Hvorfor er det dig så magtpåliggende at få de effekter, vi kan ikke bruge buret eller de andre effekter, men vi skal nok finde ud af hvor de hører hjemme.
    Det er bare lidt ærgeligt at du blander dig i det, det eneste jeg ønskede var at hjælpe den stakkels shæferhundeejer hvis hund var/er stjålet: Bad Company undksyld jeg skal ikke ytre mig mere her i det her forum
    Eva


  • #17   3. nov 2006 sorry... Eva

    Det jeg tænkte var; Er det de ting fra den pågældende bil?
    Den eneste måde at finde ud af det, er vel at få det fremlagt et sted hvor nogen kan kende det...?

    Ærgeligt at jeg blander mig??
    Kan ikke lige se hvor den påstand hører hjemme......

    Men det lyder til at i/du ikke vil kontakte politiet med de ting, og det synes jeg lyder en lille smule mærkeligt...
    Derfor ville jeg da gerne gøre det


  • #18   3. nov 2006 Hej Bad company

    Vi har utallige gange kontaktet etaten hvorefter der er optaget raport.Fint nok men så sker der bare ikke mere
    er du "hemmelig-agent "


  • #19   3. nov 2006 Eva

    Det må du da gerne kalde mig *G*

    Nej, det er jeg ikke. Jeg ved at i nogen sager kan de virke ret ligeglade med det, men jeg ved også at de tager sig af det, hvis man virkelig vil ha' dem til det.
    Du kan jo vælge at hente de ting, aflevere dem på politigården og fortælle om den her sag.
    Så vil jeg da gå ud fra, de finder ud af om der er en sammenhæng.

    Det hjælper jo ikke så meget at blive ved med at lede efter hunden i Tåstrup, hvis det viser sig at de er kørt hertil


  • #20   3. nov 2006 Hej BAd company
    Ved du hvad , det er ikke min hund , det er ikke mit ansvar. Et eller andert sted ville jeg gerne have hjulpet men BAD LUCK.
    Jeg håber at den stakkels hund kommer hjem.


  • #21   3. nov 2006 Eva

    Det synes jeg ærligt talt er en lidt tarvelig indstilling...
    Du ville vel selv gerne ha' folk hjalp, hvis det var din hund?

    Men som jeg skrev før.... Jeg skal gerne kontakte dem med de ting.
    Bare fortæl mig, hvor i har fundet det henne


  • #22   3. nov 2006 MGP

    jaaeh... det kan man vist kalde det....


  • #23   3. nov 2006 min svigerfar, har også lige fundet en hel sæk med godbidder og gnaveben. i en grøft har i nordjylland!

  • #24   3. nov 2006 Jeg har kontaktet et familie medlem til hunden. Og har bedt dem kontakte hundens ejer og udrede om de funde effekter evt kunne være deres..

    Og denne tråd er ikke oprette for at der skulle være negativ stemning, men for at hjælpe den stakkels hund hjem til dens ejer igen!!!!!
    Tænk hvis den render rundt et eller andet sted her i det jyske og ikke aner hvor pokker den er henne...
    Og bare gerne vil hjem til den ejer..
    Lad os sammen finde og hjælpe den stakkels hund hjem.



  • #26   4. nov 2006 Sendt lørdag den 04. november 2006 klokken 11:14:

    --------------------------------------------------------------------------------
    Hunden ER fundet i god behold! og sammen med sin ejer igen


Kommentér på:
HUND stjålet og måske forladt i kulden

Annonce