446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Barf fodring af lille hund Barf fodring af lille hund

Nogen der kan hjælpe med gode råd, jeg vil gerne starte op på barf fordring med de små f.eks Bailey han vejer 2,2kg han er lige knap 9mrd, Hvor meget skal han have om dagen af grønssags mos og kød,
Med hensyn til ben, kan jeg vil ikke give dem så meget andet end små kyllingelår og evt okseben El hvordan hænger det sammen...

Skal jeg faste dem i 24 timer inden overgangen, synes jeg har læst om det, men alligevek virker det lidt forvirrende, men jeg vil meget gerne igang med det.

Og hvordan ser en typisk plan ud i de små mængder, jeg tænker jo lidt et kyllinglårben, er der vil for meget kød på og skal de også spise selve knoglen, ja jeg spørger nok vildt dumt, men er alså super grøn på det område...

Så jeg søger al den hjælp jeg kan få til opstart

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf fodring af lille hund
  • #1   7. nov 2006 Først ja så skal de faste i 24 timer inden du starter for at være sikker på alt tørfoder er ude... Jeg ved ikke nøjagtigt have dine hunde skal have om dagen, jeg fik hjælp af Marie Kipler til det.. men med ben der giver jeg Gizmo kyllinge halse i stedet for lår da de er mindre og nemmere at spise for små hunde. Grøntsager må de få så meget de vil spise, gizmo skal have 160 g kød om dagen og han vejer 8 kg så du skal nok en del længere ned i Gram end det... Men spørg nogen af dem herinde der ved noget mere om det end mig jeg er jo stadig ret ny i Barf verden... Prøv evt Nicola

• #2   7. nov 2006 Du kan snakke med ham her......han bor på midtfyn....og ved en masse om det.....det er ham der er BARF-konsulent her på Fyn.....
    rene <don.rene@mail.tele.dk>
    Hilsen Lise

• #3   7. nov 2006 Tusind tak Begge to der er skrevet til dem begge

• #4   7. nov 2006 Lise hvor handler du ind henne, jeg bor jo i Odense og har nemlig ingen bil.... Er det barfcenter du køre til?

• #5   7. nov 2006
    Mette Odense .
    Jeg har handlet der første gang....og fik en god foderplan til Zif.......men siden har jeg været selvforsørgende.....

Kommentér på:
Barf fodring af lille hund

Annonce