{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Tibetansk spaniel {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Vi har kigget rigtig meget på den tibetanske spaniel smiley . Vi har set mange gå med den og (Efter hvad vi har læst) skulle den være rigtig god smiley . Men det er ikke altid at internettet siger det samme som folk der har/passet en af slagsen smiley . Det er bare om der er nogle der vil skrive om den,måske smiley . Gode og dårlige ting ved den smiley . På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tibetansk spaniel
  • #5   25. sep 2016 Jeg kan kun give Heidi ret smiley

    Min er dog slet ikke reserveret overfor fremmede, hun giver straks alarm hvis fremmede kommer ind på grunden, men hvis bare de lyder glade, så springer hun direkte i farmen på dem, og giver dem den helt store slikke tur.

    Og ja, de er meget selvstændige, men det skal endelig ikke forveksles med at de har nok i sig selv! De kræver meget kærlighed og skal nok påpege, hvis de ikke mener, at de får nok opmærksomhed.
    Selvstændigheden kan mere mærkes ved at deres selvtillid oftest er i top, og så kan det mærkes i træningen. Saga er meget intelligent, og fatter hurtigt tricks, men hun udfører dem når hun vil, og ikke nødvendigvis fordi du beder hende.
    Jeg har dog aldrig haft problemer med hendes lydighed alligevel, hun løber aldrig væk fra mig, og har på en eller anden måde en god situationsfornemmelse. Hvis det er vigtigt at hun hører efter, så gør hun det også.

    Jeg kunne blive ved med at skrive om racen, for den har virkelig en kæmpe personlighed, og vi morer os godt over Saga hver dag!
    Hvis du bor i nærheden, er du meget velkommen til Tibbe træf her i Hillerød d. 9 oktober, der mødes vi med omkring 8-10 tibber, og går en tur. Så har du i hvert fald mulighed for at klappe og kysse alle de tibber du vil - og udspørge os ejere smiley


  • #7   25. sep 2016 Haha ja, det lyder som en god måde at beskrive det på!
    De vurderer jo selv, om de synes at kommandoen giver mening i den gældende situation - og om det kan betale sig smiley

    Det er nok derfor at de tit bliver sammenlignet med katte. Og fordi de elsker at sidde i vindueskamme og stalke alle der går forbi smiley


Kommentér på:
Tibetansk spaniel

Annonce