898 visninger
|
Oprettet:
den største kærlighed {{forumTopicSubject}}
der findes må da være når man kommer hjem og ens hvalp er så glad for dig hun simpelthen strinter på dig af bare glæde og på sig selv,
det så synd for hende for hun bliver så forskrækket over det hver gang og forsøger på at gøre mig ren,
men det må da være den største kærligheds erklæring man kan få, jeg da absolut aldrig set min mand eller børn blive så glade for mig at de tissede på sig selv og mig af bare glæde over jeg kom hjem *SS*
den eneste udlempe er alt det vasketøj, med de mange kærlighedserklæringer på
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Vi lærte så at ignorere hende, og så bare RÆSE afsted hen til terasse-døren, så strinteriet i det mindste foregik udenfor... ;o)
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Vi skal nemlig her huske, at hunden jo ikke er et menneske, med et kæmpe behov for at vi siger farvel når vi går og hilser overstømmende når vi kommer hjem.
Så en god ide er, ikke at hilse overstømmende når vi kommer hjem, men stille og roligt spørge hunden, om den skal ud at tisse.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Og det var ligemeget om hun mødte dem herhjemme eller ude på gaden.
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
...mere irriterende, at en ellers helt renlig hund tissede indenfor, når man kom ind af døren eller fik gæster.
Yeah right, tænkte de sikkert! Renligheds-trænet...!!!
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
hvis han er vågen når jeg kommer hjem *G*
Vodka var heldigvis dejlig at komme hjem til, han kom stille og rolig hen og skulle lige have et nus, så var han glad
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Hun var frygtelig underdanig, kiggede man på hende, gik imod hende, forbi hende ja nærmest hvis man bare tænkte på hende fløj hun om på ryggen med blottet hals og tissede på sig selv (lille stakkel)
Vores komme hjem ritual endte med at vi bad hende gå på tæppet, når vi så havde fået overtøj af osv gik vi hen til hende, bad hende sitte og gav hende så en guf og en kæl. Det gjorde vi i laaange tider, mange gange om dagen, og pludselig en dag jeg kom ind efter at have hentet posten, så sad hun lige så fint på tæppet og ventede på sin guf og en kæletur, helt uden at tisse. Hvor var det en fantastisk dag...
Nu var hun så også en meget underkuet hund da vi fik hende, og jeg brugte stort set al min vågne tid på tillids øvelser af enhver slags.
Nu står hun ved døren og venter på os når vi kommer ind, og så snart hun har set det er mig/os så afsted hen på tæppet og vente på en guf og en kæl.
Dejlige hund..
den største kærlighed