{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

den største kærlighed {{forumTopicSubject}}

der findes må da være når man kommer hjem og ens hvalp er så glad for dig hun simpelthen strinter på dig af bare glæde og på sig selv,
det så synd for hende for hun bliver så forskrækket over det hver gang og forsøger på at gøre mig ren,
men det må da være den største kærligheds erklæring man kan få, jeg da absolut aldrig set min mand eller børn blive så glade for mig at de tissede på sig selv og mig af bare glæde over jeg kom hjem *SS*

den eneste udlempe er alt det vasketøj, med de mange kærlighedserklæringer på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den største kærlighed
  • #1   10. nov 2006 Amanda småtissede også af glæde når jeg kom hjem , intil hun var omkring et års tid , så stoppede det heldigvis *S*

• #2   10. nov 2006 Vores allerførste hund gjorde det samme.
    Vi lærte så at ignorere hende, og så bare RÆSE afsted hen til terasse-døren, så strinteriet i det mindste foregik udenfor... ;o)

• #3   10. nov 2006 Maibritt. Helt rigtigt valgt.

Vi skal nemlig her huske, at hunden jo ikke er et menneske, med et kæmpe behov for at vi siger farvel når vi går og hilser overstømmende når vi kommer hjem.

Så en god ide er, ikke at hilse overstømmende når vi kommer hjem, men stille og roligt spørge hunden, om den skal ud at tisse.

• #4   10. nov 2006 Fie gjorde det overfor 2-3 personer da hun var hvalp.

Og det var ligemeget om hun mødte dem herhjemme eller ude på gaden.

• #5   10. nov 2006 Lise her er vi meget enige, og rigtig god forklaring du kommer med.

• #6   10. nov 2006 Jeg nåede aldrig rigtig til det der punkt, hvor jeg syns det var sødt......
    ...mere irriterende, at en ellers helt renlig hund tissede indenfor, når man kom ind af døren eller fik gæster.
    Yeah right, tænkte de sikkert! Renligheds-trænet...!!!

• #7   10. nov 2006 ja okay, Lilo er jo så tæt på at være renlig nu, har nogle få uheld en gang imellem og så når vi kommer hjem, nu hilser jeg ikke på nogen hundene indenfor, de kommer ud i haven, og hilse og det som regel først efter jeg har fået alle vores ting og børn ind jeg går ud og siger hej, men altså selvom det altid har været måden så fatter den store på 4 heller ikke meget bedre, han er også nærmest ustyrlig, hvis nogen med det samme siger hej til ham når de går ind af døren

• #8   10. nov 2006 okay, det håber jeg så i forstår, for det da godt nok noget af det mest roede jeg har skrevet

• #11   10. nov 2006 Tabu kommer farende med 110 i timen og hopper og danser af glæde, og jeg prøver virkelig at ignorere ham til han er faldet lidt ned, problemet er bare at der ikke er ret meget plads at være på, så han når altså at overfalder mig *G*

hvis han er vågen når jeg kommer hjem *G*

Vodka var heldigvis dejlig at komme hjem til, han kom stille og rolig hen og skulle lige have et nus, så var han glad

• #12   10. nov 2006 Åh ja, goddag-tisseriet, hvor er jeg glad for at vi hurtigt fik vendt Monique af med det (hurtigt = ca 3mdr)

Hun var frygtelig underdanig, kiggede man på hende, gik imod hende, forbi hende ja nærmest hvis man bare tænkte på hende fløj hun om på ryggen med blottet hals og tissede på sig selv (lille stakkel)
    Vores komme hjem ritual endte med at vi bad hende gå på tæppet, når vi så havde fået overtøj af osv gik vi hen til hende, bad hende sitte og gav hende så en guf og en kæl. Det gjorde vi i laaange tider, mange gange om dagen, og pludselig en dag jeg kom ind efter at have hentet posten, så sad hun lige så fint på tæppet og ventede på sin guf og en kæletur, helt uden at tisse. Hvor var det en fantastisk dag...

Nu var hun så også en meget underkuet hund da vi fik hende, og jeg brugte stort set al min vågne tid på tillids øvelser af enhver slags.

Nu står hun ved døren og venter på os når vi kommer ind, og så snart hun har set det er mig/os så afsted hen på tæppet og vente på en guf og en kæl.
    Dejlige hund..

Kommentér på:
den største kærlighed

Annonce