1.725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sarah O
Sarah O
Emner: 1 Svar: 2

Gratis greyhound pasning Gratis greyhound pasning

Hej alle sammen!

Det er gået hverken værre eller bedre end at min kæreste og jeg har besluttet os for at vi vil adoptere en pensioneret vædeløbshund. Vi ved også hvor vi vil adoptere den fra.

Men inden vi kaster os ud i det, kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde en greyhound eller to – sådan rigtigt.

Jeg har været på Kallerupbanen flere gange til træning og væddeløb og har fået lov at holde og klappe et par hunde.

Men jeg vil rigtig gerne tilbringe lidt mere tid med en greyhound og gerne i mere ”almindelige” omgivelser.

DERFOR: vil jeg tilbyde gratis greyhound pasning i KBH området, så jeg rigtig kan møde en greyhound.

Er der mon nogen det vil lade mig lufte og eller passe deres greyhound?

MVH
Sarah O'Neill

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis greyhound pasning
  • #1   3. okt 2016 I har besluttet jer for at købe en greyhound, men har aldrig mødt en?
    Det er da den helt forkerte rækkefølge at tage tingene i.
    Racen er ikke helt ligetil, så den kræver da en vis indsigt og erfaring, vil jeg mene. Derfor vil jeg absolut anbefale jer at besøge nogle opdrættere og lære meget mere om racen inden I kaster jer ud i projektet.

• #2   3. okt 2016 Malene, de har da mødt flere bliver der skrevet, bare ikke i hjemmet.

• #4   3. okt 2016 Ellers snak med Heidi fra Kallerupbanen

• Sarah O
    Sarah O Tilmeldt:
    okt 2016

#6   3. okt 2016 Hej marlene!

Som Milla ganske rigtig skriver (tak for det smiley )så har vi mødt flere.

På Kallerupbanen, i Tivoli til hundenes dag og en der også bor her på nørrebro.
    Så på tros af at det ikke er den nemmeste hund at løbe ind i, fordi de ikke er særligt almindelige i danmark, så synes jeg faktisk vi har gjort meget for at møde dem, tale med folk der kender dem og læse op på racen. smiley

Men jeg vil gerne mere end møde dem. Jeg vil gerne have tid til at se en lidt an - og se os selv an - i selskab med en greyhound

Hej Elton!
    Eikica på lolland - det er noteret - 1000 tak!

Hej Kennel Hijacks
    Det er simpelthen Heidis hunde vi allerede har forelskede os pladask i smiley

Hej Maj-Britt
    Dejligt at høre! Det er også det indtryk jeg har fået, skønt at du bekræfter!
    Kender du nogen? Kan du fortælle mig mere om dem?
    Jeg er en trippel-tjek kind of gal smiley

• #8   3. okt 2016 Vil nu også mene den er temmelig ligetil. Væsentligt nemmere end mange andre, meget mere, almindelige racer...

• Sarah O
    Sarah O Tilmeldt:
    okt 2016

#11   4. okt 2016 Elton
    Hæhæ tak for tippet! smiley
    Men når nu det er tilfældet, hvorfor har du så ikke en?
    - altså hvad synes du er bedre ved irske ulvehunde? Er der noget ved greyhounden du ikke er fan af?

Kommentér på:
Gratis greyhound pasning

Annonce