Gratis greyhound pasning Gratis greyhound pasning
Hej alle sammen!
Det er gået hverken værre eller bedre end at min kæreste og jeg har besluttet os for at vi vil adoptere en pensioneret vædeløbshund. Vi ved også hvor vi vil adoptere den fra.
Men inden vi kaster os ud i det, kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde en greyhound eller to – sådan rigtigt.
Jeg har været på Kallerupbanen flere gange til træning og væddeløb og har fået lov at holde og klappe et par hunde.
Men jeg vil rigtig gerne tilbringe lidt mere tid med en greyhound og gerne i mere ”almindelige” omgivelser.
DERFOR: vil jeg tilbyde gratis greyhound pasning i KBH området, så jeg rigtig kan møde en greyhound.
Er der mon nogen det vil lade mig lufte og eller passe deres greyhound?
MVH
Sarah O'Neill
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Emner: 159 Svar: 12.787
Det er da den helt forkerte rækkefølge at tage tingene i.
Racen er ikke helt ligetil, så den kræver da en vis indsigt og erfaring, vil jeg mene. Derfor vil jeg absolut anbefale jer at besøge nogle opdrættere og lære meget mere om racen inden I kaster jer ud i projektet.
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.110
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.498
okt 2016
Emner: 1 Svar: 2
Som Milla ganske rigtig skriver (tak for det
På Kallerupbanen, i Tivoli til hundenes dag og en der også bor her på nørrebro.
Så på tros af at det ikke er den nemmeste hund at løbe ind i, fordi de ikke er særligt almindelige i danmark, så synes jeg faktisk vi har gjort meget for at møde dem, tale med folk der kender dem og læse op på racen.
Men jeg vil gerne mere end møde dem. Jeg vil gerne have tid til at se en lidt an - og se os selv an - i selskab med en greyhound
Hej Elton!
Eikica på lolland - det er noteret - 1000 tak!
Hej Kennel Hijacks
Det er simpelthen Heidis hunde vi allerede har forelskede os pladask i
Hej Maj-Britt
Dejligt at høre! Det er også det indtryk jeg har fået, skønt at du bekræfter!
Kender du nogen? Kan du fortælle mig mere om dem?
Jeg er en trippel-tjek kind of gal
mar 2015
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Svar: 430
okt 2016
Emner: 1 Svar: 2
Hæhæ tak for tippet!
Men når nu det er tilfældet, hvorfor har du så ikke en?
- altså hvad synes du er bedre ved irske ulvehunde? Er der noget ved greyhounden du ikke er fan af?
Gratis greyhound pasning