540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

"4000 Roskilde - HJÆLP!" "4000 Roskilde - HJÆLP!"

Hm.. har I nogle gode råd til hvordan man kan få hund, selvom man ikke kan have den der hjemme i Fuld tid?
Jeg stødte på en annonce her for nylig, hvor en dame havde en hund og enten ville hun have den som "Dele hund" eller også bare sælge den!! Efter som jeg og min familie ikke kan have hund på "Fuld tid" synes jeg det kunne være en god idé, men alligevel tænker jeg: Det er da meget sjovere at have sin EGEN hund, -at selv at kunne præge den, uden der står en anden ejer af den og siger "Det er forkert, det du gør, sådan skal den ikke opdrages"... Hmm.. og så forsvandt tænken om "Dele hund", men alligevel vil jeg rigtig gerne have hund!...

Jeg har hørt om "Hvalpe børnehaver", men ikke "Hunde børnhaver"!
Har I .. hvis, hvor så?
hehe, måske ikke lige i 4000 Roskilde? smiley

Gode råd modtages gerne.. ikke kun om (evt.) forslag om Dele hund eller Hunde børnehave, men gerne mange andre idéer, hvis I har nogle gemt i ærmet!!!!

Smil herfra!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "4000 Roskilde - HJÆLP!"
  • #1   13. nov 2006 Hmmmm

Hvis jeg må være ærlig. ;oD
    Hvis man ikke har tiden, så synes jeg ikke at man skal få en hund.

• #2   13. nov 2006 Jeg tror en hund bliver meget forvirret over at være delehund, men det kommer nok også an på hundens sind.
    Jeg tror man bliver ked af det i længden. Netop som du skriver at man ikke bestemmer selv + at man savner hunden den uge eller hvor længe den er væk.
    Hvorfor kan du ikke have hund på fuld tid? Hvor længe skal den være alene hjemme? Du kunne jo evt betale en for at lufte den.
    Jeg har kun set om dagpleje et sted i Jylland, men er sikker på det findes, men det er vist dyrt

• #3   13. nov 2006 Hvis du søger på google på hundedagpleje kommer der en masse frem. Ved ikke om noget af det er i nærheden af dig

Kommentér på:
"4000 Roskilde - HJÆLP!"

Annonce