{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Hokamix. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om der er nogle andre der giver deres hunde dette, jeg har købt det til Cia da vi var i Herning, men efter at hun er begyndt at få det ja så skider hun altså i et væk, før var det en gang om dagen, men nu kan det være op til flerer gange og der kommer meget hver gang.

Hun har snart fået det i 2 uger, og hvis det er en form for udrenselses proces, ville jeg da mene at det skulle være ovre nu.

Er der nogle andre der har erfaring med det, hun for i øvrigt osse Velcote olie sammen med Hokamixen.

Så kender du produkterne, så smid lige dine erfaringer.. ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hokamix.
  • #1   15. nov 2006 Hvis hun får for meget olie, så sætter det jo gang i maven;O)

    Jeg har brugt hokamix til min første boxer og brugte det op til HD-foto af Equitta. Det giver en omgang prutten og gang i maven - men hvor længe kan jeg ikke huske. Min opdrætter sværver til det og bruger det til sine hunde.

    Hvorfor bruger du det?


  • #2   15. nov 2006 Equitta har A på begge hofter. Safir fik hokamix som lille, men ikke op til foto og havde D og E....såååå - ved ikke om det kunne have andret noget ved Safir, hvis hun havde fået hokamix op til hd-foto. Men hun havde ingen gener - min opdrætter bruger det til Safirs søster, som nu er blevet 7 år og nu har fået gener af HD'en - det er han erfaring at det hjælper.

  • #3   15. nov 2006 Ja, ville jeg også gerne høre smiley Kan det gøre noget for en HD hund?

  • #4   15. nov 2006 Det skulle stramme op omkring hofterne, men det fjerner ikke HD. Hvis hunden har gener af HD, så skulle hokamix hjælpe mod generne.
    Som sagt havde Safir ingen gener, så jeg kan ikke sige det - det er kun hvad min opdrætter siger. Han har opdrættet boxer i mere end 25 år


  • #6   15. nov 2006 Susanne - Fordi at det skulle være godt for hunden, og jeg har hørt meget rosende om det.

    Cia fælder meget i sine fælde perioder og hun skal helst ikke blive fuldstændig strippet for pels, og har så osse hørt at de to produkter sammen skulle give et kanon flot pels resultat og mindske fældnings perioden.

    At det så skulle være godt for hofterne og HD resultat, ja det er jo så bare en bonus, for dette var jeg ikke klar over.. ;o)

    Regner med at vi skal ha taget billerder af hende i starten af det nye år.


  • #7   15. nov 2006 Mine sked ikke mere af at få hokamix som vi giver dem hver dag og har gjort med Nelly i ca 3/4 år og med Murphy siden han 3 mdr...

    Om det er fordi de får barf og dermed ikke så meget de skal af med i forvejen, ved jeg ikke, men vi har i hvert fald ikke oplevet en forandring på det punkt!

    Held og lykke med det - jeg synes det er et super produkt


  • #8   15. nov 2006 Vi fodrer med Nutre Nuggets og har gjort det længe nu, og vi har ikke ændret foder.

    Hun for 15 gram pr dag, da vi fik det anbefalet af hende der stod i boden da hun jo er en stor hund.
    Og hun sagde osse at vi skulle starte med det fra dag et, og ikke trappe op som der står på pakken, så det kan være det er derfor.


  • #10   15. nov 2006 Eva - Kan du se at pels kvaliteten er blevet bedre efter du bruger det ??

  • #11   15. nov 2006 Lucky: det er absolut ikke for at skjule HD - det er for at stramme senerne op og hvis hunden har HD så lindre det at senerne bliver strammet op og derved støtter hofterne. Det skulle også hjælpe under opbygningen af hvalpen. Alså ikke noget med at skjule, men mere for at hjælpen en sund udvikling på vej - lige som du vælger set godt foder.

    Mette: har også hørt det med pelsen, men der har vi med boxer jo ikke de store bekymringer;O) Har set en tæve af din race, lige efter den havde haft hvalpe - den lignede noget der var gået møl i - det varede noget tif inden den lignede sig selv igen;O)


  • #12   15. nov 2006 Jeg har i øvrigt smidt en håndfuld nye billeder ind af Cia pigen, altså hvis nogle skulle ha lyst til at lure.. ;o)

    Reese - Hvordan gik resten af dagen i Herning ??


  • #13   15. nov 2006 Reese: det skulle stramme senerne op, så hunde ikke har løse hofter eller i det mindste mindre løse hofter. Det hjælper ikke på forandringer i hofteskålen at give det så sent - der skulle man have givet det under opvæksten.

  • #14   15. nov 2006 Susanne - *LOOOOOL* Der er godt nok ikke gået møl i hende, men hun skal helst beholde hendes pompomer på numsen og ikke smide hele halen, og jeg bruger det for at forebygge, for jeg opleved at sidste år smed hun rigtig meget først på året fordi det samtidig er efter hendes løb, og det er ikke så smart at de to ting falder sammen, så jeg håber at det hjælper.. ;o)

  • #15   15. nov 2006 Hej Lucky
    Hokamix og Vital Anamin indeholder nogle stoffer der hjælper med at smøre leddene hos hunde, ved at det er kroppen behjælpelig med at danne den ledvæske som findes i leddene.

    Hunde vokser hurtigt og når næsten fuld størrelse (højde) i løbet af deres første leveår, og når de vokser så hurtigt, kan led godt have svært ved at følge med, når du så giv hunden et produkt der hjælper med dannelsen af ledvæsker, så hunden ikke har for lidt ledvæske så leddene kommer til at gnide knogle mod knogle, men derimod blir holdt sammen og blir holdt smidige, og leddene blir derfor ikke slidt og belastet på samme måde under vækst perioden, og det er på den måde at det hjælper med et bedre hofteresultet.

    En hund der er født med dårlige / deforme led, kan det selvfølgelig ikke gå ind og reparere, men i sådanne tilfælde hjælper det hunden mod smerterne dårlige led kan medføre.


  • #16   15. nov 2006 Mette: det lyder fornuftigt at bruge det forebyggende.

  • #17   15. nov 2006 Lucky: held og lykke imorgen

  • #18   15. nov 2006 Mange tak for jeres hjælp og svar.. ;o)

    Jeg må sige at jeg er overrasket over hvor mange der bruger det, troede faktisk kun det var en håndfuld, og regnede ikke med så meget respons så hurtigt.. ;o)

    Så jeg må ha valgt noget rigtigt siden i bliver ved med at bruge det, det er jo ikke helt billigt.. ;o)

    Så stor tak herfra..


  • #19   15. nov 2006 (link fjernet)

  • #20   15. nov 2006 http://skyescot.dk/
    Jeps.. ;o)


  • #21   15. nov 2006 Hej Lucky

    Alle Hokamix produkter kan købes her: http://www.skyescot.dk/

    Vital Anamin kan køber i de fleste dyrehandlere.


  • #22   15. nov 2006 He he... der var jeg lidt langsom
    smiley


  • #23   15. nov 2006 Lucy: hvis din hund kommer ud med fine hofter og ellers har det fint, så mener jeg ikke at det er nødvendigt at begynde med tilskud - bare forsæt med et godt foder.

    Hvis det viser sig at hofterne kunne være bedre, så ville jeg kontakte firmaet og fortælle hvilke behov hunden har og de vil kunne vejlede dig til det rigtig produkt


  • #24   15. nov 2006 Reese - Ring til dem og få tilsendt et katalog.

    Det er en størrer smører der står beskrevet..


  • #25   15. nov 2006 Lucky: ved at nogle tage nye billeder efter at have svømmet, men vil mene at det jo er lige arveligt. Tror heller ikke at hokamix hjælper på HD - alså forandringerne i hofteskålen, så skulle man have givet hvalpen hokamix under opvæksten, MEN hokamix kan stramme op i hofterne, så hunden ikke får så store gener af HD'en.

  • #26   15. nov 2006 Reese..

    (link fjernet)


  • #27   15. nov 2006 Reese: ligger den artikkel på nettet??

  • #28   15. nov 2006 Reese: gerne

    susanne@lund-jensen.com

    p.s. gæt hvem der havde den fedeste tur til Polen og se 200 boxer blive bedømt;O) fra 10 til 16 uden mad - "bare" glo og glo;O) Ejerne til den hanhund vi brugte til Equitta, havde reserveret stole til os ved ringsiden, så bedre blev det ikke - det skulle da lige være at nummerne på hundene havde været så store at man faktisk kunne læse den - surt ikke altid at viden hvilken hund der blev bedømt


Kommentér på:
Hokamix.

Annonce