Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dyrlæge Hadsund/Hobro området??
  • #1   17. nov 2006 ja jeg har hørt at dyrlægen i hobro skulle være alle tiders, jeg smutter lige ned og ser om jeg kan finde tlf...

• #2   17. nov 2006 her er deres tlf nr: 98523322
    de har oz en hjemmeside: www.hobrodyrehospital.dk

• #3   17. nov 2006 Tusind tak for det smiley
    Dem vil jeg prøve næste gang...

• #4   17. nov 2006 Jeg bruger Hobro Dyrehospital, har selv før brugt Hadsund, men fik en meget dårlig oplevelse dernede og skiftede til Hobro.
    Jeg bruger mest Søren Haubro, men er han der ikke bruger jeg Torben.
    Kan kun varmt anbefale Hobro

• #5   17. nov 2006 Tak Susanne smiley

Som du jo kan høre har jeg fået en ny hund siden sidst vi skrev sammen, men vi vil stadigvæk meget gerne ud og gå tur med jer en dag smiley

• #6   17. nov 2006 Sarah: Læste lige dit andet indlæg. Først tillykke med din nye hund.

Vores gamle hanhund, Rasken, var nede ved dem i Hadund pga. kennelhoste. Først havde jeg en dyrlæge, hun tog temperaturen på ham og det gjorde ondt og så blev han sur på hende. Hun hentede assitance hos en af de andre, han kom ind (uden at sige et ord) tog fat i Rasken's kæber for at se ham i halsen, Rasken blev tosset, med det resultat at han blev løftet op i kæberne, jeg følte at han hang der i 5 minutter (det var nok kortere tid) derefter satte han Rasken ned og gik uden at sige et ord.
    Jeg betalte min regning og bestemte at der kom jeg aldrig mere (havde brugt dem i over 10 år). Da han så skulle vaccineres prøvede jeg dem i Hobro (på det tidspunkt var de i Rostrup). Han tændte fuldkommen af lige så snart han kom ind på klinkikken. Dyrlægen foreslog, efter min fortælling om Hadsund, at næste gang så kom de ud til mig. Ved næste vaccination kom dyrlægen ud til mig, satte sig ved bordet og snakkede med mig, medens han fodrede Rasken ved bordet (fy dyrlæge ;o) ) og blev rigtig gode venner med ham, derefter blev han vaccineret og bagefter snakkede de sammen igen (han kunne ikke fordrage at få indsprøjtninger), så da dyrlægen gik var de de fineste venner.
    Efter et par hjemmekonsulationer, tog vi chancen og tog på klinikken. Lige indtil hans sidste dag, elskede Rasken at komme hos dyrlægen (Søren), dog stadig med kraftige protester når han skulle stikkes. Søren kaldte ham en "Ældre, bestemt herrre", selv om han prøvede at bide ham, når han skulle vaccineres. Aldrig på noget tidspunkt blev han beskyldt for at være agrressiv og altid skiltes de som de bedste venner.

Jeg kunne skrive flere sider om hvor god en dyrlæge Søren er, for han elsker virkelig hundene og er også fantastisk til at give gode adfærdsråd. Han er bare min guru i min avl og altid klar til at give nogle gode råd ;o)
    Jeg har sagt til ham at han bliver nødt til at være dyrlæge, lige så længe jeg har hunde, heldigvis er han ikke en ældre dyrlæge ;o)

• #7   30. nov 2013 Vi har selv lige haft den mest tragiske oplevelse som gør ondt helt ind i hjertet på mig... vi skulle have aflivet vores elskede Samson på9år og vælger så dyrlægen i Hadsund, da vi begge to er tilflytter til kommunen vidste vi desværre ikke bedre.. Han vælger og aflive vores hund oppe på borden og oi stedet for at give ham noget beroligende gav han ham bare den dødbringene spørjte med det samme og sage til os at vi skulle holde godt ved ham for nu gik det stærk og inden vi nåede og sige ordentlig farvel, så faldt han sammen på borden med et ordentlig bump... er så ked... vi skifter også til Hobro dyrlæge..

Kommentér på:
God dyrlæge Hadsund/Hobro området??

Annonce