3.790 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
God dyrlæge Hadsund/Hobro området?? God dyrlæge Hadsund/Hobro området??
Er der nogen der kender en god dyrlæge i nærheden af Hadsund/Hobro eller deromkring?? Har virkelig dårlig erfaring med dem i Hadsund, som i kan læse i mit tidligere indlæg....
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.234
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.234
de har oz en hjemmeside: www.hobrodyrehospital.dk
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 36
Dem vil jeg prøve næste gang...
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
Jeg bruger mest Søren Haubro, men er han der ikke bruger jeg Torben.
Kan kun varmt anbefale Hobro
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 36
Som du jo kan høre har jeg fået en ny hund siden sidst vi skrev sammen, men vi vil stadigvæk meget gerne ud og gå tur med jer en dag
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
Vores gamle hanhund, Rasken, var nede ved dem i Hadund pga. kennelhoste. Først havde jeg en dyrlæge, hun tog temperaturen på ham og det gjorde ondt og så blev han sur på hende. Hun hentede assitance hos en af de andre, han kom ind (uden at sige et ord) tog fat i Rasken's kæber for at se ham i halsen, Rasken blev tosset, med det resultat at han blev løftet op i kæberne, jeg følte at han hang der i 5 minutter (det var nok kortere tid) derefter satte han Rasken ned og gik uden at sige et ord.
Jeg betalte min regning og bestemte at der kom jeg aldrig mere (havde brugt dem i over 10 år). Da han så skulle vaccineres prøvede jeg dem i Hobro (på det tidspunkt var de i Rostrup). Han tændte fuldkommen af lige så snart han kom ind på klinkikken. Dyrlægen foreslog, efter min fortælling om Hadsund, at næste gang så kom de ud til mig. Ved næste vaccination kom dyrlægen ud til mig, satte sig ved bordet og snakkede med mig, medens han fodrede Rasken ved bordet (fy dyrlæge ;o) ) og blev rigtig gode venner med ham, derefter blev han vaccineret og bagefter snakkede de sammen igen (han kunne ikke fordrage at få indsprøjtninger), så da dyrlægen gik var de de fineste venner.
Efter et par hjemmekonsulationer, tog vi chancen og tog på klinikken. Lige indtil hans sidste dag, elskede Rasken at komme hos dyrlægen (Søren), dog stadig med kraftige protester når han skulle stikkes. Søren kaldte ham en "Ældre, bestemt herrre", selv om han prøvede at bide ham, når han skulle vaccineres. Aldrig på noget tidspunkt blev han beskyldt for at være agrressiv og altid skiltes de som de bedste venner.
Jeg kunne skrive flere sider om hvor god en dyrlæge Søren er, for han elsker virkelig hundene og er også fantastisk til at give gode adfærdsråd. Han er bare min guru i min avl og altid klar til at give nogle gode råd ;o)
Jeg har sagt til ham at han bliver nødt til at være dyrlæge, lige så længe jeg har hunde, heldigvis er han ikke en ældre dyrlæge ;o)
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 13
God dyrlæge Hadsund/Hobro området??