Kamp/muskel skildpadde... {{forumTopicSubject}}
Ja lige en lille sjov historie...
Det skal lige siges at ALLE 2 benede (store og små) sætter tjalfe på plads, fedine sætter tjalfe på plads, de voksne katte sætter ham på plads, killingerne sætter ham på plads, kaninen sætter ham på plads og nu også skildpadderne...
I dag da vi var hjemme hos min mor, ligger tjalfe og hygger med et kødben i stuen, og vores "skilde far" som vi kalder ham (skildpadde han) kommer gående hen mod tjalfe, og tjalfe giver ham lige et kys på hovedet... hvor på at "skilde far" åbner munden og spriner frem mod tjalfe og hapser ham i næsen!
Tjalfe bagger hurtigt bag mig og undre sig over hvorfor den lige gjorde det.. og i ca. 20 min jagter "skilde far" tjalfe rundt i huset... hehe...
så der mistede tjalfe lige resten at hans værdighed og selvtillid... nu han virkelig den lavest rangerende i herakiet hos min mor!
"Og nu har jeg så forlanget at min mor får en adfærdsterpuet på skilde far, og for fremtiden skal den bære mundkurv når vi er der"
(Kun sjov!)
mvh. charlotte og stakkels tjalfe...
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 172
Billed af Skilde Far...
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 998
var Tjalfe ikke også syg
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Kaoz har også en skildpadde ven.. Han hedder Pelle og er VERDENS farligste "kat" synes Kaoz ; )
jun 2006
jo han er syg med har allerede fået det meget bedre han har heller ikke feber mere, og er frisk ! såå
jun 2006
Hehe... jaaa...
tjalfe synes nu de er meget sjove... han elsker når de har mad over det hele for så kan han slikke det af dem og nam nam revet grønsager og frugt med skildpadde piller i smager jo exstrem godt!!!
jun 2006
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 399
Kamp/muskel skildpadde...