{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Kamp/muskel skildpadde... {{forumTopicSubject}}

Ja lige en lille sjov historie...

Det skal lige siges at ALLE 2 benede (store og små) sætter tjalfe på plads, fedine sætter tjalfe på plads, de voksne katte sætter ham på plads, killingerne sætter ham på plads, kaninen sætter ham på plads og nu også skildpadderne...

I dag da vi var hjemme hos min mor, ligger tjalfe og hygger med et kødben i stuen, og vores "skilde far" som vi kalder ham (skildpadde han) kommer gående hen mod tjalfe, og tjalfe giver ham lige et kys på hovedet... hvor på at "skilde far" åbner munden og spriner frem mod tjalfe og hapser ham i næsen!
Tjalfe bagger hurtigt bag mig og undre sig over hvorfor den lige gjorde det.. og i ca. 20 min jagter "skilde far" tjalfe rundt i huset... hehe...

så der mistede tjalfe lige resten at hans værdighed og selvtillid... nu han virkelig den lavest rangerende i herakiet hos min mor!

"Og nu har jeg så forlanget at min mor får en adfærdsterpuet på skilde far, og for fremtiden skal den bære mundkurv når vi er der"
(Kun sjov!)

mvh. charlotte og stakkels tjalfe... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamp/muskel skildpadde...
Kommentér på:
Kamp/muskel skildpadde...

Annonce