Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenbetændelse
  • #1   17. nov 2006 prøv at vaske med kogt lunken vand, brug vat til at vaske med

• #2   17. nov 2006 Kamillethe...
    Dub noget vat i kold the og tør øjet med det.

Jeg har haft øjenbetændelse og det gør ondt.. Bliver meget lysfølsomt..
    Jeg ville tage til dyrlægen og få nogle penicillin øjendråber

• #3   17. nov 2006 Har også brugt kamillete til både børn og hunde - men sidst Agnes havde det problem, da sagde min dyrlæge at nye studier viste at kamillete fakrisk kan irretere øjet, så man skulle bruge kogt vand, der er blevet lunken. Har alså bedst og hurtigst erfaring med penicillinøjensalve.

• #4   17. nov 2006 Tag til dyrlægen. Kan måske være der er andet galt. Det er dumt at behandle det selv hvis man ikke ved med sikkerhed hvad det er.

• #5   17. nov 2006 Hey... Har lige været ved dyrlægen... 520 kr fattigere og har fået øjendråber til min vabs...Det var godt jeg tog derind... Det var ikke øjnbetændelse... Han har fået et slag på øjet lige over hornhinden (heldig vis ikke på hornhinden) Det er derfor han er så blodsprængt rundt om hele øjet... Det sagde det var godt jeg ikke havde puttet kamillete på det det ville have gjort det værre... Og at det var godt jeg var kommet ind da der var riciko for at der ville gå infektion i det hvis der ikke blev gjort noget... Puh ha... F*** de 520 kr... bare min hund har det godt... Selvom det er lidt surt at gi så mange penge for 5 minutter hos dr. dyr...

Noget helt andet er at jeg fik ham vejet 34 skønne kilo smiley

Kommentér på:
Øjenbetændelse

Annonce