Udstillings sakse og kamme. Udstillings sakse og kamme.
Kære udstillings folket.
Jeg står og kigger på sakse og kamme inde på pitstop-pets. Og jeg kan se at der er KÆMPE forskel på saksens priser. Sågar også smørkammene. Ved kammene fra den billigste til den dyreste, er der 700 kr op til, og ved saksene er der en forskel på over 4.000 kr!!
Så... Mit spørgsmål er om de dyreste virkelig er de bedste? (For kammene ligner hinanden på en prik) og kan man lige så godt købt en saks til 200 hvis man ikke arbejder som hundefrisør.
Hvad skal jeg gå efter?
Det skal lige siges at jeg er kæmpe fan af Pitstop-PETs, og betaler gerne for noget godt. Men jeg vil heller ikke "skyde gråspurve med kanonkugler" hvis i forstår ???? håber på gode input...
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.919
Du skal helt sikkert op og betale omkring de 5-800kr for en god saks, når det er til trim - de billige er bare IKKE gode efter min mening. De klipper dårligt, og man ender med man står og rykker i pelsen, fordi saksen ikke klipper hårene over.
Jeg har aldrig prøvet de helt dyre sakse, men jeg vil gerne tro, at de er endnu bedre end dem, jeg har, men man skal jo også overveje hvad ens behov er.
Kamme erj eg mindre klog på. Jeg har nogle teflonbelagte kamme, som jeg er glad for, da de glider bedre gennem pelsen. Jeg ka nslet ikke huske, hvor jeg har dem fra, men de var nu heller ikke billige, omend de heller ikke var de dyreste.
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
Dem jeg har koster omkring 600-1000 kr for en saks, og jeg har haft mine i mange år. De mega dyre sakse til flere tusinde kroner, har jeg ikke prøvet, til gengæld har jeg prøvet de billige til et par hundrede kroner, og de duer simpelthen ikke.
Min første prioritet ift at investere i trimmeudstyr har altid været, at købe nogle gode sakse, så har jeg sparet på køb af børster, kamme og karter.