{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

det er sgu dårlig stil..!!!! {{forumTopicSubject}}

hvorfor fanden tænker folk sig ikke lige om en extra gang inden de anskaffer sig "en del af familien" som vi kalder det, for at finde ud af at hunden har lidt mangler..kræver for meget..kan ikke med den gamle hund..den kan ikke være alene hjemme..ødelægger ting..osv, ja det er efterhånden mange "gode grunde"...den eneste reelle gode grund til at skille sig af med sin hund, er sgu da kun hvis man kun tænker på hundes tarv...og det virker for mig ikke sådan...og endvidere at tage penge for den, måske ligeså meget som den har kostet, ja det virker sgu lidt grisk for mig...
man skiller sig da heller ikke af med en baby fordi den har kolik eller savler eller ikke høre efter vel??
ved godt det er en svag sammenligning...men alligevel..
tag nu lidt ansvar for jeres handlinger !

hilsen det sure opstød..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er sgu dårlig stil..!!!!
  • #1   20. nov 2006 Kira P Så kan vi vare sure opstød sammen.
    Min første tanke var at HOLD LIGE MIN CYKEL, stakkels vuf, som trods alt ikke er så gammel endnu. Det er for nemt at få en lille sød hvalp, og når problemerne begynder at mælde sig, ja så sælger vi den da bare igen... HVOR HERRE TIL HEST.


  • #2   20. nov 2006 hvis du kigger i marked..smil

  • #3   20. nov 2006 Dykkerhunden B: ENIG...

  • #4   20. nov 2006 hvis bare folk ville bruge deres sunde fornuft ville vi i hunde verdenen komme langt... jeg kan ikke lige forene mig med alle de dårlige undskyldninger..

  • #5   20. nov 2006 Vi er helt enige, mange folk har det med at fortryde alt for hurtigt.. Jeg glemmer ikke den besked jeg fik da Fluffy`s søster skulle omplaceres... Hun havde forkøbt sig!!!! Øhh det er en hund ikke en død ting... Men Fluffy var sikkert også røget retur hvis hun ikke var endt her for hun var en hæslig hvalp der bed og knurrede konstant, jeg er heldigvis stædig og i dag er hun super dejlig...

  • #6   20. nov 2006 Kira P. Havde du ikke skrevet en lille besked til ejern? Eller er det bare mig det husker forkert.

  • #7   20. nov 2006 joan k.. jo det havde jeg men nu er den pist væk..skrev den igen men nu er annoncen slettet...pudsigt ikk???

  • #8   20. nov 2006 Nadje. Jamen hvis jeg skal være ærlig, så var jeg da også træt af sofus nogle gange da han var mindre, og bliver det da stadigvæk. Men vi skal jo huske, at det er os der har bestemt at vi vikke have hunden, ikke omvendt, og så skal de også behandles godt og med respekt.

  • #9   20. nov 2006 Kira P syndes nemlig at det var smadder godt skrevet, og lige minetanker om sagen...
    Men jo meget pudsigt at den nu er slettet...


  • #10   20. nov 2006 Okay og vikke betyder så ville...*G*

  • #11   20. nov 2006 Joan det er vi enige i.. Det er os der har valgt at få hund og så må man jo stå ved sit ansvar både i det sure og søde.. Når Gizmo får sine mave ture hvor han skal ud 1 gang i timen hele natten kunne jeg da også ønske man ikke havde hund og derefter stå op og gå ud med ham igen igen... Ville ikke undvære mine hunde eller katte for den sags skyld..

  • #12   20. nov 2006 så ærgeligt joan.... men måske gav det stof til eftertanke....eller også bliver den solgt over den blå avis...hmm...tjaa..hvis bare folk havde ligeså meget respekt for dyr som de har for hinanden...

  • #13   20. nov 2006 jeg hader når min hund brækker sig i min bil fordi hun har spist lort...jeg hader at jeg skal ud og gå om morgenen i regnvejr..jeg hader når hun går i skraldespanden, hvorefter der ligger gamle madrester over det hele.. hader når hun spiser min håndcreme, så hun for tynd mave i sin kurv så jeg skal vaske..osv...men hun er stadig min, og jeg har selv valgt det .. hun er mit ansvar og min samvittighed!!

  • #14   20. nov 2006 Jeg er bare så måløs over alle de hunde der ikke kan med den anden hund i hjemmet, eller alle dem der skal flytte, og ikke kan havde den med, eller dem som har en helt anden undskyldning. Hvis jeg havde det på samme måde, så havde jeg jo ikke brugt mange mdr på at finde et sted hvor jeg må have hund, og jeg ville nok prøve at se om den hund jeg havde, kunne med andre før jeg fik en lille ny hvalp i huset...
    Men tænk over hvor mange der ville dumpe til hundekørekorts eksamen... Hmmm lidt at falde i søvn på...


  • #15   20. nov 2006 Jeg kunne da godt remse op alt jeg er træt af ved Sofus, men vi skal jo i seng på et tidspunkt. Men når jeg tænker på alle de glæder jeg har dagligt ved at have Sofus, ja så opverjer det langt alle de dårlige ting...
    Han er min til han eller jeg ikke er her mere...


  • #16   20. nov 2006 Nå nu vil jeg kravle ind i seng, skal op kl 6.00 så skal have lidt søvn i øjnene, skal nemlig på motorkontoret, uhhh gisp og gab..*G*

  • #17   20. nov 2006 det er jo min pointe..joan..smiler
    nå godtfolkens...nu vil jeg om jeg ikke kan få et par timer ...tak for svar på mit indlæg...


  • #18   20. nov 2006 Kira P. Var så lidt, det er jo et emne mange kan komme op og køre over. Godt du tog skridtet til at tage det op, da det jo ligger mange af os på sinde...

    Nat nat.


  • #19   20. nov 2006 -Kan kun blive enig med jer i at alt for mange hunde bliver omplaceret.. Dette mener jeg ikke man skal gøre med mindre der ikke er andre løsninger.. og man ser efter hvad der er bedst for hunden!..
    -Og selvfølgelig ikke bare fordi X er blevet for stærk.. og man så køber en hvalp mere af samme race.. og bytter igen efter 1/2 år.. ikke fair for hunden!


Kommentér på:
det er sgu dårlig stil..!!!!

Annonce