{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Rigtig go nyhed (For dem som så det ig {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen af jer nok så igår oprettede jeg et emne med min hund havde nogen "bobler" rundt omkring, Link -> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1497 / http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=67934 - Valgte så at vente lidt tid da det blir for dyrt at gå til dyrehospitalet midt om natten dog at være vågen for at holde øje med den. Senere på aften/natten kom der nogen vejrtrækningsproblemer. så begyndte det at blive rigtig slemt, den kunne ikke få luft, så begyndte at gå i panic, og give kunstitåndedrat (eller hvordan det nu staves) så kom taxaen, og vi fyrrede afsted til dyre hospitalet. Så vi kom først ind og det hele. Så nu har den det super. Nu er der ingen "bobler" og næsten ingen problemer med luften. (Kun nogen få, sagde dyrelægen der vil komme) Men hold kæft jeg blev bange igår/nat smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rigtig go nyhed (For dem som så det ig
Kommentér på:
Rigtig go nyhed (For dem som så det ig

Annonce