{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Rinti eller Purizon? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg skal til at købe mere foder, jeg har fodret med Rinti de sidste 3 måneder og hundene trives rigtig godt på det.

Monty skal have et foder med meget kød indhold (har ikke fryser plads til fodre råt), Bandit trives på næsten alt foder så der er der ikke problemer.

Nu så jeg at Purizon er på tilbud på den tyske zooplus, nu overvejer jeg om jeg skal prøve at købe det, så det bliver lidt varieret.

Umiddelbart vil jeg mene at det ser ud til at have et fint kød indhold, men er ikke helt sikker?
Hvad er jeres erfaring? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rinti eller Purizon?
  • #2   1. jan 2017 Fungerer ganske fint her smiley bruger det en sjælden gang imellem, for at give lidt variation.
    Normalt fodrer jeg med Orijen, og en gang imellem Acana smiley

• #3   1. jan 2017 Jeg overvejer den med Lam og laks eller den med vildt og kanin.

Jeg har også fodret med taste of the Wild, det havde de det også fint med.
    derudover prøvede jeg at fodre med Olivers men det gad Monty overhovedet ikke.
    indtil videre har Rinti været det bedste men synes det skal varierer lidt, så de ikke altid får det samme. smiley

• #4   1. jan 2017 Jeg købte på er tidspunkt nogle prøvepakker, de faldt i fin jord herhjemme smiley
    Udformningen på pillerne passer dog ikke så godt ind i aktivitetsbolde/terninger/tumlinge/osv som jeg bruger til Coco, derfor kom hun ikke over på det.

Kommentér på:
Rinti eller Purizon?

Annonce