399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

ødelæggende opførelse ødelæggende opførelse

hvordan kan det være hun bliver ved med at ødelægge??? nu har jeg i en periode ikke haft problemer med hun ødelagde noget og så den sidste uge har hun bidt mit dørtrin i stykker,spist mit kabel til nettet(igen), ædt mit dig.kamera, ædt en rulle selvklæbende tape, spist en tidsskriftholde inkl, flænsning af samtlige bankpapir deri, gnavet i et trappe trin, ædt en spirallås, spist 2 bamse,en plastik tallerken 1 par handsker og det kun siden i mandags og jeg behøver ikke ikke gang at tage hjemmefra, hun kan sagtens opføre sig pænt, både når jeg er hjemme og når jeg ikke er,
vi træner lydighed hver dag, de søger i haven(forskellige steder hver dag), vi går ture, intet er blevet ændret på, jo hun smider tænderne for tiden, men det kan vel ikke være den eneste grund til at hun ter sig sådan, hun var også blevet renlig men har alligevel besluttet sig for 3 gange at tisse indenfor idag(den tager jeg med dyrelægen imorgen)
synes godt nok hun kræver kræfter lige for tiden,
jeg har måtte give dem mindre plads at være på da hun mente at det var okay hun rendte rundt oppe på køkkenbordet, hun er simpelthen værre end begge mine børn var som små(tilsammen)
nogle gode råd,???
jeg har tænkt på både mundkurv og bur, men tanken huer mig ikke da jeg jo også har Mikey gående og han kan sagtens have hele huset selv, især hvis døren til soveværelset er åben

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ødelæggende opførelse
  • #1   23. nov 2006 alt sammen kan selvfølgelig erstattes og laves, og nogle af tingene er det okay med, f.eks kan jeg få nyt dig. kamera og det var tiltrængt, og resten kan laves, det bare svært at holde den posetiv, når der så meget på et par dage

• #2   23. nov 2006 Føler med dig.. Du er godt nok hårdt ramt.
    Tandskifte kan have den effekt.
    Hvad med at sprede kødben i hele huset ?

• #3   23. nov 2006 giv evt. hunden noget der har ligget i fryseren. det køler så dejligt og bedøver de ømme gummer

• #4   23. nov 2006 sådan noget er bare trælst.

det er min opfattelse at der skal forskelligt til fra hund til hund for at få det stoppet.

har du prøvet at løbe tur med den om morgenen så han er godt træt, og så han får besked på at ligge i sin kurv når du går??

have noget legetøj liggende som er "lovligt" at bide i evt. en kong??

• #5   23. nov 2006 Et bur ville jeg fraråde.. Købte et bur til Cody (ødelægger også ting når han er alene) Lagde hurtigt mærke til at han var pisse bange når jeg kom hjem viste ingen tegn på glæde ved at se mig.. Han lå med ørene tilbage og klamrede sig til gulvet... Har smidt buret af helveds til...

• #6   23. nov 2006 fortsæt med at træne søg om morgenen. det er rigtig godt for hunden og træn alene hjemme hverdag. (Når de er trætte)
    og glem alt om bur og mundkurv !

• #7   23. nov 2006 tisseriet kan være et lille tilbage step, eller en omgang blæreberændelse.

• #8   23. nov 2006 candie

ja den med tisseriet tager jeg med dyrelægen imorgen, jeg heller ikke selv ret meget til bure osv, synes det en slags symptombehandling når det drejer sig om hun ødelægger, håber også dyrelægen har lidt gode ideer, ideer har lige opdaget hun ingen fortænder har nu, overhovedet, men kan se de presser på indersiden af tandkødet(??)

• #9   23. nov 2006 Ja.....træning er vejen frem.....har også et lille tilfælde.......vandseng.....(tømte en liter vand fra min drikkedunk i sengen).......snelandskab (tog hul på et nyt vattæppe)........jorden er giftig (tømte min potteplante ud i hele sengen).....venter spændt på hans nye indfald!
    Jeg vil sige at jo mere du aktiverer hunden mentalt før du går hjemmefra des bedre......så vil den bare sove......!

• #10   23. nov 2006 Øv...synes at det er rigtig synd for jer alle...! Tror ikke, at det er mange, der har ku undgå at få ødelagt ting og sager...
    Man bliver i så dårligt humør, når man kommer hjem til ødelæggelse....kender det - har prøvet det...hmm.
    Håber at I har den tålmodighed der skal til, for lige pludselig, så kan hun jo bare være hjemme, uden at ødelægge alt.
    Men ja...træn træn træn...
    Krydser fingre og Carlo krydser poter i håb om, at hun snart lærer det... :o)

• #11   23. nov 2006 Vi har siddet i samme situation.. Men som sagt en god gåtur inden man tager afsted, træning og et yndlingslegetøj som kun er fremme når hun er alene er et hit. Molly har ikke ødelagt noget i fire uger nu... Så det er herligt c",) Håber at du kan bruge rådende.

• #12   23. nov 2006 Jeps......prøver at fjerne alt han ikke må ødelægge.....og forsøger at aktivere så godt det kan lade sig gøre......før jeg går hjemmefra......
    Resten må man tage så homuristisk som man kan......snelandskab.......vandseng......jordhule.....he he.......
    Så er der lige en extra oprydning.....sådan er det.....!

• #13   23. nov 2006 Lise

tager det skam også så posetivt som muligt, der har aldrig været så rent som der er nu, 2 hunde er lig rengøring hverdag, da mudderpoter ikke klæder gulvet, men jeg har indtil nu bare tænkt herre gud, der ryger jo lidt når man vælger at få hvalp, MEN synes bare det var enormt meget på ikke engang en uge,
    men vi må ud noget mere, lave nogle flere søge opgaver, dem bliver hun dejlig træt af og noget mere lydighedstræning, ved jo at omkring de 4 år så er det slut, med alle narrestregerne

Kommentér på:
ødelæggende opførelse

Annonce