ødelæggende opførelse ødelæggende opførelse
hvordan kan det være hun bliver ved med at ødelægge??? nu har jeg i en periode ikke haft problemer med hun ødelagde noget og så den sidste uge har hun bidt mit dørtrin i stykker,spist mit kabel til nettet(igen), ædt mit dig.kamera, ædt en rulle selvklæbende tape, spist en tidsskriftholde inkl, flænsning af samtlige bankpapir deri, gnavet i et trappe trin, ædt en spirallås, spist 2 bamse,en plastik tallerken 1 par handsker og det kun siden i mandags og jeg behøver ikke ikke gang at tage hjemmefra, hun kan sagtens opføre sig pænt, både når jeg er hjemme og når jeg ikke er,
vi træner lydighed hver dag, de søger i haven(forskellige steder hver dag), vi går ture, intet er blevet ændret på, jo hun smider tænderne for tiden, men det kan vel ikke være den eneste grund til at hun ter sig sådan, hun var også blevet renlig men har alligevel besluttet sig for 3 gange at tisse indenfor idag(den tager jeg med dyrelægen imorgen)
synes godt nok hun kræver kræfter lige for tiden,
jeg har måtte give dem mindre plads at være på da hun mente at det var okay hun rendte rundt oppe på køkkenbordet, hun er simpelthen værre end begge mine børn var som små(tilsammen)
nogle gode råd,???
jeg har tænkt på både mundkurv og bur, men tanken huer mig ikke da jeg jo også har Mikey gående og han kan sagtens have hele huset selv, især hvis døren til soveværelset er åben
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Tandskifte kan have den effekt.
Hvad med at sprede kødben i hele huset ?
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 473
det er min opfattelse at der skal forskelligt til fra hund til hund for at få det stoppet.
har du prøvet at løbe tur med den om morgenen så han er godt træt, og så han får besked på at ligge i sin kurv når du går??
have noget legetøj liggende som er "lovligt" at bide i evt. en kong??
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 1 Svar: 284
apr 2005
og glem alt om bur og mundkurv !
apr 2005
sep 2006
ja den med tisseriet tager jeg med dyrelægen imorgen, jeg heller ikke selv ret meget til bure osv, synes det en slags symptombehandling når det drejer sig om hun ødelægger, håber også dyrelægen har lidt gode ideer, ideer har lige opdaget hun ingen fortænder har nu, overhovedet, men kan se de presser på indersiden af tandkødet(??)
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Jeg vil sige at jo mere du aktiverer hunden mentalt før du går hjemmefra des bedre......så vil den bare sove......!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Man bliver i så dårligt humør, når man kommer hjem til ødelæggelse....kender det - har prøvet det...hmm.
Håber at I har den tålmodighed der skal til, for lige pludselig, så kan hun jo bare være hjemme, uden at ødelægge alt.
Men ja...træn træn træn...
Krydser fingre og Carlo krydser poter i håb om, at hun snart lærer det... :o)
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 112
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Resten må man tage så homuristisk som man kan......snelandskab.......vandseng......jordhule.....he he.......
Så er der lige en extra oprydning.....sådan er det.....!
sep 2006
tager det skam også så posetivt som muligt, der har aldrig været så rent som der er nu, 2 hunde er lig rengøring hverdag, da mudderpoter ikke klæder gulvet, men jeg har indtil nu bare tænkt herre gud, der ryger jo lidt når man vælger at få hvalp, MEN synes bare det var enormt meget på ikke engang en uge,
men vi må ud noget mere, lave nogle flere søge opgaver, dem bliver hun dejlig træt af og noget mere lydighedstræning, ved jo at omkring de 4 år så er det slut, med alle narrestregerne
ødelæggende opførelse