{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.231 visninger | Oprettet:

Albusandme
Albusandme
Tilmeldt:
10. aug 2016
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245

Hvorfor piver han? {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre ingen have, men har det fint med at Albus begraver ting i min dyne og mine tæpper. Men nogle gange når han får et ben, eller graver en godbid frem fra gemmerne, begynder han at pive helt vildt, mens han trisser rundt med det i munden, for at finde et nyt gemmested. Jeg hader at han er ked af det. Er der noget jeg kan gøre tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor piver han?
  • #1   21. jan 2017 det kan være af glæde smiley
    når coco bliver sådan rigtig rigtig glad! (når min kæreste kommer hjem, eller vores nabo som hun bare elsker) så piver hun på sådan en sjov måde og tripper med forbenene, virkeligt sødt og ser vildt sjovt ud! men det er fordi hun er mega glad smiley


  • #3   22. jan 2017 Da min gamle hund Sally levede-der gjorde hun samme nummer-først blev hun glad for feks benet-så rendte hun rundt og prøvede at grave det ned i gulvet-så pev hun fordi det ikke ville gemme sig smiley så gjorde jeg som skrigehunden-Sally blev helt frustreret smiley over at hun ikke kunne gemme det -der boede vi i lejlighed dengang-da vi flyttede i huset-gemte hun alt i haven,nu går Agnes min nye hund og graver hendes ben og lignede op smiley smiley

  • #5   22. jan 2017 Hehe -Sally kunne heller ikke huske sine gemmesteder-men det kan Agnes smiley smiley

  • #7   22. jan 2017 Coffey gør det - vi lader ham være indtil han har fået placeret værdierne et sikkert sted..
    Meget ofte i en potteplante smiley


  • #9   22. jan 2017 Kia gør det også. Hvis jeg fx. sidder i sofaen, skal jeg bare rejse mig, og gå ind i andet rum. Når jeg kommer tilbage er det helt sikkert, at benet er gemt i et tæppe, der hvor jeg sad smiley Så ved hun at Moar passer på benet. Hun tjekker så lige, at det stadig er der, hver gang jeg rejser mig smiley

    Ellers gemmer hun benene i vaskemaskine og tørretumbler. Så det er vigtigt, at jeg tjekker for ben, inden jeg bruger dem smiley

    Hun får ikke længere lov at grave i haven. I "gamle" dage gravede hun rå kylling ned i hele haven. Efter nogle uger bad hun så om at komme ud om natten, og så blev der ellers gravet kylling op, og ædt. Det stank sindsygt og hun fik vildt dårlig mave. Så nej tak.


  • #10   22. jan 2017 Klunte har samme vaner. Nogen gange skal jeg "hjælpe" med at finde et sted læs: åbne skabet så hun kan gemme det i min sokkeskuffe eller finde et andet godt sted. Nogen skal ud i haven og graves ned. Hun har fuldstændig styr på, hvor hvad ligger og kan efter lang tid pludselig komme med noget hun har gemt for laaaaang tid siden.
    Men er frygtelig når hun ikke rigtig er tilfreds med tilbudene. Så vandre hun også rundt og piver. Tossede hund


  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

    Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #11   23. jan 2017 Tak for alle svarene. Det giver mig ro i maven at høre alle jeres skønne hundes åndssvage påfund:) tror jeg vil prøve at lade ham vide at jeg kan hjælpe ham. Han elsker når der bliver sorteret vasketøj herhjemme. Så bliver der altså gravet ben frem fra gamle gemmesteder og relokeret til vasketøjsbunkerne. Det er næsten helt synd, alt det arbejde han ligger i det smiley

Kommentér på:
Hvorfor piver han?

Annonce