5.809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Render rundt med bamse i munden og piver Render rundt med bamse i munden og piver

Overskriften siger det vel egentlig ret godt, men jeg har lagt mærke til, at Luna er begyndt at rende sådan lidt forvirret rundt og pive og som regel med en bamse eller pivedyr i munden. Hvad kan være årsagen?

Synes selv at have hørt, at det kan være tegn på falsk drægtighed, men det er omkring 2 måneder siden hun var i løbetid. Hun har godt nok være lidt hormonforstyrret efter hendes løbetid, hvor hun var lidt underlig. Men det synes jeg ikke hun er mere, nu er hun så bare begyndt på det med at rende rundt med bamser og pive..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Render rundt med bamse i munden og piver
  • #1   22. jan 2017 jamen ca, to måneder, så kommer hvalpene jo og hun erstatter med en bamse.....hvis der er mælk i patterne kan du få gallastop hos dyrlægen. smiley

• #2   22. jan 2017 Der er vist ikke noget mælk, der kommer i hvert fald ikke noget ud, når jeg trykker..

• #5   22. jan 2017 Hvis det er 2 måneder siden hun var i løbetid, så er hun falsk drægtig.
    Du kan prøve at aktivere hende, gå lange ture og få hende til "at tænke" på noget andet.
    Hvis det fortsætter, ville jeg kontakte dyrlægen og få Galastop.
    Det får det til at stoppe efter et par dage.
    Nogen hunde kommer nemt over det, mens andre direkte lider.

• #7   22. jan 2017 Helt sikkert falsk drægtighed.

• #8   22. jan 2017 Hvis det er omkring 2 måneder siden hun var i løbetid så passer det netop også med falsk drægtighed smiley Det er jo nogenlunde der, hvor hvalpene skulle være født. Jeg ville som de andre siger, også fjerne bamserne/hvad hun ellers piver over, og se om det ikke hjælper i første omgang.

• #10   22. jan 2017 Væk med bamserne - ud i naturen og løse opgaver/træne.
    Det virker hver gang smiley

• #11   22. jan 2017 min hund liv gøre det af glæde hun er ligt halv dum nogle gange

profilbillede
  • #14   22. jan 2017 ingen hunde gør noget der er dumt. De handler med naturlig adfærd. Så er det bare op til os som hundeejere, at sætte os ind i hundens adfærd og ikke kalde hundene for dumme. De eneste der er dumme her, er os hundeejere.

• #15   23. jan 2017 Min Beauty "hende på mit profil pic." render rundt på samme måde i øjeblikket, og her er ingen tvivl da det er 2 mdr. siden hun var i løb, hun piver og pylre og vil hele tiden kæles 24/7, hun "graver" redde "helst i eller under min seng" hun har for øvrigt aldrig haft mælk når hun var/er falsk drægtig, men begyndte at producer mælk én gang, da jeg engang fik en lille hvalp mens hun var falsk drægtig, det nød De begge rigtigt godt af smiley Da hun bliver 13år i April, så kender jeg hende og hendes "rytmer" MEGET godt smiley og må sige som alle de andre, at din hund er falsk drægtig. Om det hjælper at fjerne bamser skal jeg ikke kunne sige, da den ene min Beauty har, syntes at berolige hende, men der er self. forskel på alle hunde, ligesom der er på alle os mennesker, ikke én er ens.

Kommentér på:
Render rundt med bamse i munden og piver

Annonce