2.501 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Sy selv halsbånd Sy selv halsbånd
Hvis nu man gerne selv vil lære at sy nogle halv-kvæl halsbånd flotte farver og brede - kender nogen af jer så til opskrifter eller andet til hjælp?
0 synes godt om
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
Du klipper fleece så lang som hunden måler stramt om halsen, brede som du vil have dit halsbånd x 2 det skal lægges dobbelt og syes sammen i siden og den ene ende, nu vender du det så syningen er inden i, så klipper du gjordebånd, længste som fleece plus 20 cm, d ringen syes fast så den sidder helt ind til fleece, gjordebånd syes på, o ring sættes på og gjordebånd føres igennem d ring og syes fast;)
Jeg prøver lige at tage nogle billeder af fremgangsmåden i løbet af dagen, men det færdige resultat ser sådan ud
dec 2014
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 458
Der er et hav af forskellige mønstre, farvekombinationer og størrelser man kan begive sig i kast med.
https://dk.pinterest.com/search/pins/?q=paracord%20dog%20collar%20half%20chain&rs=typed&term_meta[]=paracord%7Ctyped&term_meta[]=dog%7Ctyped&term_meta[]=collar%7Ctyped&term_meta[]=half%7Ctyped&term_meta[]=chain%7Ctyped
Jeg har ikke selv forsøgt mig med halv kvæler endnu. Men har efterhånden en del paracord halsbånd til Jessie hehe
apr 2014
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 255
Sy selv halsbånd