{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Snork..... zzz {{forumTopicSubject}}

Mange hunde kan godt lide og sove med hovedet hvilende på kanten af kurven - og ikke mindst vores - men hold da fast hvor hun snorker når hun ligger der. Det er liiige før jeg overvejer om hun skal sove et andet sted så ejeren kan få lidt søvn. Men også kun lige før - kan jo ikke nænne det alligevel smiley Men hold da op - utroligt at sådan en lille hund kan snorke så meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snork..... zzz
  • #1   27. nov 2006 Uuuuha.......det kan vi snakke med om herhjemme...........emma er et stort snorketræ ;o)

Har også lige sat et billede ind som jeg har taget her kl 8.......ikke ligefrem en morgenhund jeg har ;o))

• #2   27. nov 2006 Oscar er nu blevet stor nok (5 mdr præcis idag faktisk!!!!, ca 40 kilo, 73cm) til at han indtage denne position:
    Måsen og bagbenene blir smækket op i sofaen, forbenene er på gulvet og så ligger han hovedet yndefuldt...på sofabordet!
    SÅ ved man at man ejer en grand danois!!! ;o)

• #3   27. nov 2006 Altså hjemme hos os, der snorker min kæreste og Vanni om kamp, så det handler om at falde i søvn før dem:-)

men jeg læste også engang i et blad om en fyr i Østrig, han havde hund og boede i lejebolig, hans lejemål blev opsagt pga hundens snorken, det larmede så meget at naboerne klagede over det

• #4   27. nov 2006 Min gamle Chihuahua Cherie snorker enormt meget. Vi har givet hende en sækkestol, og den er lige sagen. Den ligger hun så godt i, så hun næsten ikke snorker.

Gitte

• #5   27. nov 2006 Min gamle hund, Ayla, hun kunne snorke, så man flere rum væk måtte skrue op for lyden på TV.
    Og lå hun på gulvet, så kunne man mærke vibrationerne gennem gulvbrædderne.

Kommentér på:
Snork..... zzz

Annonce