{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

hvad for en ska jeg vælge.. {{forumTopicSubject}}

hejsa..

har sådan lyst til at få en hund til..
en tæve..

men hvad for en ville være god?? altså passe godt til bamse..??

vil gerne have han blir far en dag og det skal være med en hund jeg selv har..

hvad syntes i??

Og vil self ikk kun have en hund til pga den skal have hvalpe.. men fordi jeg har lyst til det og tror at bamse har rigtig godt af at have en hund at lege med og hygge med..

knuzz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad for en ska jeg vælge..
  • #1   27. nov 2006 tja nu kender jeg ikke dig, men du må da selv vide hvad du vil med en hund. Det hjælper jo ikke udelukkende at købe en race fordi du synes den er smuk, hvis hunden viser sig at være en jagthund/brugshund og du ikke har tænkt dig at bruge hunden. Det dur jo heller ikke at købe en skøde hund hvis du vil træne ipo. Så må ikke du selv ved hvad race du er til og hvad du har og tilbyde hunden. der findes nogle forskellige test, hvor man kan få et præg til hvad race der passer bedst til ens familie. Så mit råd er sæt dig ind i hvad du vil med hunden og har at tilbyde den og læs om de forskellige racer.

• #2   27. nov 2006 Jo kunne jo godt være.. smil

• #3   27. nov 2006 pøj med din søgen. og lad endelig være med at lave et panikkøb/ikke velovervejet køb

• #4   27. nov 2006 tak... vil jeg prøve..

• #5   27. nov 2006 undskyld mig, men har i ikke næsten lige fået den hund i har??? burde i så ikke vente lidt med en mere

• #6   27. nov 2006 Mie...........bare et godt råd.......take it or leave it :o)
    Jeg har læst nogle tråde herinde hvor du spørger om hjælpe ang. nogle problemer du/I har med bamse.............det var noget med, at i ikke kunne styre ham og han ikke ville lystre o.s.v...............måske var det en god ide´ at få 100 % styr på ham først inden i anskaffer jer en hund mere.........det er virkelig dobbelt arbejde........de kan sagtens have glæde af hinanden, men det vigtigste er, at I kan få glæde af dem, har tid til at træne dem begge og formår, at sætter jer i respekt, så de ikke bliver ude af kontrol.............

som sagt..........bare et rigtig godt råd ;o)

Kommentér på:
hvad for en ska jeg vælge..

Annonce