Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vækstskema
  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #2   3. mar 2017 Denne generelle væksttabel er i min hunds sundhedsbog. Den passede forholdsvis godt for vores labrador tæve.

profilbillede
  • #4   4. mar 2017 Jeg må i gang med at få fremstillet et selv..
    Simon, den du viser billede af passer dog også umiddelbart meget godt på vores Molly.
    Søgte dog en hvor også højde var på..

• #5   4. mar 2017 Syntes det er rigtig svært med højde på hundene ( jeg ved godt der er stor variation i højden, når de er vokset færdig) Molly er nu 5 mdr. og måler nok mellem 45-50 cm over ryggen. Syntes hun virker lidt lav, men kan ikke rigtig finde ud af hvor meget jeg skal forvente at hun vokser endnu?

• Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #6   4. mar 2017 Nu er alle hunde jo forskellige, men vores labrador Zenta voksede både i vægt og højde indtil hun var 30-31 uger, så jeg vil tro at hvalpen vokser lidt endnu.

Jeg målte desværre aldrig højden i hvalpetiden, men på tidspunkt begynder hunden at blive langbenet og så går det stærkt med højden.

Hvor meget vejer Molly nu?

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.143
    #7   4. mar 2017 http://www.blacklabrador.com/index.php?showtopic=2188

• #8   5. mar 2017 Molly vejer ca. 19 kg. Og har netop fået at vide af dyrlægen at hun vægtmæssigt er fin nu.

• #9   6. mar 2017 Synes altså stadig ikke at din hund virker specielt lille og iflg Peters skema havner hun på 28-30 kg og et eller andet sted mellem 50 og 60 cm. Standarden siger 54-56 cm for tæver smiley En hund på 5 mdr er altså stadig en lille hvalp smiley Jeg tror simpelthen ikke på at du har noget at være bekymret for. Hvad siger hendes opdrætter evt. ?

• #10   6. mar 2017 Mette Marie har ikke lige snakket med opdrætter om det.
    Kunne generelt bare godt tænke mig der var et vækstskema, og det har jeg så fundet nu.
    Rigtig mange tak for det

Kommentér på:
Vækstskema

Annonce