{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Når gamle tråde genoplives {{forumTopicSubject}}

Jeg plejer at være ret god til at spotte det.

Pg det er nu altså ret sjovt med en 'hvalp bortgives" tråd og folk 3 år efter spørger om hvalpen stadig er til bortgivning..

Eller når en tråd om en ældre schæfertæve der søger nyt hjem, og flere skriver at de gerne vil tage den..

Ja prøv om i kan smiley nu har janni haft den hund i flere år nu...hun giver næppe slip på hende smiley


Synes det er lidt spændende at bladre ned i en ældre tråd for at se hvem der har genoplivet og hvorfor.

F.eks når gamle kennel tråde genoplives af en happy ever after køber af hvalp fra den fabrik og at lige deres hund er super sund aldrig haft en sygedag, og diverse andet...så vi skal bare klappe kæft med kritik af det sted...

Ja jo og hvad fuk skal en ulykkelig køber af en syg hvalp lige bruge det til smiley

Det ses i øvrigt også meget på hestegalleri, at en old gammel tråd bliver genoplivet smiley

Jeg har selv været faldet i fælden...en gammel tråd oplives og jeg svarer i den som var den ny....Men heldigvis er jeg langt oftere hurtigt til liiiige at tjekke årstallet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når gamle tråde genoplives
Kommentér på:
Når gamle tråde genoplives

Annonce