{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Volpino Italiano {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude. Mit første forumindlæg i alle de her år jeg faktisk har været bruger herinde smiley
Nå. Jeg vil gerne have hund engang indenfor ikke alt for mange år, og mit hjerte er faldet for Volpinoen. (Drømmer dog også om en husky engang, men tror ikke ligefrem at det er en førstegangs hund..)
Af hvad jeg kan læse mig frem til, så er de fine familiehunde osv - men mange snakker om at de gør meget. Er det slet ikke noget man kan arbejde med?

.. Og desuden.. Hvad koster sådan en bette én? Jeg vil gerne betale det som en kvalitetshund koster, det er ikke det der skal stå i vejen for det. Men det kræver at jeg har et ca beløb at spare op til!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volpino Italiano
  • #1   16. mar 2017 Hmm. Jeg har mødt et par af dem og de kan gå en del men det kan arbejdes med. Dog kan man ikke forvente en stille hund.

Dem jeg har set har kostet mellem 10 og 12 tusind med tavle, dog ved jeg ikke om det har ændret sig da.

Mit bedste råd ville være at tage på et par udstillinger og snakke med dem der har dem (: det får man tit en masse ud af siger min erfaring mig (:

• #2   16. mar 2017 Huskyen kan da sagtens være "førstegangshund" hvis det er dén race du vil have og har sat dig ordentligt ind i hvad det kræver. Why settle for the next best? smiley Hvis det i virkeligheden slet ikke er det, du vil have. Det kræver bare, at man gør et seriøst arbejde.

Har du prøvet at tage kontakt til Bella Volpino i Ribe? Jeg kan se at du selv bor i Sønderjylland. Det kunne jo måske være en idé at besøge dem og møde deres hunde.
    Jeg er enig med Anya og et godt gæt er at selve købsprisen du skal spare op til typisk er mellem 9.-13.000 kr.

• #3   16. mar 2017 En volpino koster ca. 12.000 Kr.
    Det er en sjov lille hund -selvstændig, gøende, men samtidigt glad for kontakt og for varierende ture og mentale udfordringer.

Hvis du engang gerne vil have en husky, så skal du ikke købe en volpino nu. De to bør nemlig ikke gå sammen af frygt for brækkede lemmer på den lille hund. Huskies leger vildt og voldsomt. Husk at tænke fremsigtet og kun på her og nu.

• #4   16. mar 2017 Anya - uha, hundeudstillinger aner jeg ikke hvor er henne.... Findes der nogle, der ikke lige er i Københavns land?

Fünke; haha tak! Jeg har også overvejet huskyen meget, men jeg tror det er for stor en mundfuld for mig til at starte med, jeg tvivler på at jeg vil kunne give den hvad den har brug for, før at jeg kommer ud på landet og bo, desværre.

Jeg har set efter Bella Volpino - er de i Ribe? det vidste jeg ikke, det er jo lige i den by jeg bor i! smiley Jeg må prøve at få kontakt til dem, og så komme ud og kigge.
    Okay, mellem 9 og 13.000 kr. Det må jeg skrive bag øret og få sparet op til.

• #5   16. mar 2017 Malene; Jeg takker for info, det må jeg tænke over. Vil bare være SÅ ked af at proppe en husky ned i en lejlighed, specielt fordi jeg ikke kan give den ekstremt meget aktivitet, da jeg ikke kan gå specielt langt ad gangen desværre. smiley

• #6   16. mar 2017 Haha ja der findes en del smiley

Prøv og kig på dkk.dk også under udstillinger. Ellers bare skriv DKK udstillinger på Google så burde deres udstillingskalender komme frem.

DKK er nok det mest oplagte bud til den race (:

• #7   16. mar 2017 Jeg må gå på jagt simpelthen. Jeg har aldrig gået ret meget op i det der, da alle i min familie altid "bare" har haft labrador hunde. Så da jeg er den første der gerne vil have en speciel hund, så er jeg på bar bund. (:

• #8   16. mar 2017 Deres adresse - Roagervej 390 - hører da i hvert fald til postnummeret Ribe smiley Så det ville da helt sikkert være en oplagt mulighed for at møde racen. Det betyder jo ikke, at du binder dig til noget som helst.

• #9   16. mar 2017 Jeg vil forsøge at kontakte dem, helt sikkert!

• #10   16. mar 2017 Roager ligger ca. 11 km syd for Ribe og 11 km nord for Skærbæk smiley Har selv boet lige ved siden af Roager i Øster Åbølling smiley

De hørte under Ribe da der ikke var stor kommuner, nu hører de vidst under Esbjerg kommune smiley

• #11   16. mar 2017 Frk. Jensen - nu kommer jeg heldigvis ofte i Roager, så ved godt hvordan det foregår smiley Men vidste bare ikke at det var der de holdte til! smiley

• #12   16. mar 2017 der Dkk Vejen i Juni mener jeg, ellers er der Fredericia i Februar

• #13   16. mar 2017 Lejlighed og ejer med dårligt fungerende krop er i hvert fald en skidt kombination sammen med en slædehund. Så er volpinoen nok mere realistisk.
    God fornøjelse med din søgen.
    På hundeweb finder du alle DKK's arrangementer

• #14   16. mar 2017 Malene, det er desværre også det jeg er kommet frem til. Har ellers altid været sindssygt facineret af en husky, men sådan som min krop har det, ved jeg bare at jeg i den situation ville ende med at have en husky, bare for at være stædig og for at sige "jeg har en husky", og det er på ingen måde fair overfor hunden. Så vil jeg hellere vente - men jeg takker meget for din kommentar ang ikke at have Volpino og Husky sammen!

Jeg takker, og vil tage et kig!

Kommentér på:
Volpino Italiano

Annonce