{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Træning {{forumTopicSubject}}

Vi træner i DCH (DCH programmet) og vi går på et super godt hold med super træner, men da jeg har nogle personlige issues, der gør at det er lidt svært for mig, så kom jeg til at tænke på om det ville være en ide at finde en med erfaring der kunne hjælpe mig lidt ved siden af hold træningen.
Nok mest for at få lidt selvtillid, da jeg gerne vil ud i konkurrencer men modet svigter lidt.

Nå men, er det overhoved noget der giver mening, og hvor finder man så sådan er person der kan hjælpe?
Er der nogle her der har erfaringer med det?


Kommentarer på:  Træning
  • #1   26. mar 2017 Prøv at kigge om Lea Nor kunne være noget for dig.

  • #4   26. mar 2017 Tak for jeres svar.
    Mette: Lea Nor følger jeg på fb, så hende kan jeg lige kigge lidt mere på.

    Linda: Jeg træner en gang i mellem med nogle tøsser fra holdet, det er super hyggeligt, men jeg føler ikke at jeg får så meget hjælp, men det er rart og hyggeligt. Tænker det skal være en der har lidt overblik og kan se hvor jeg fejler og hjælpe med input.

    Lens: Det var også lidt det jeg tænkte.


  • #6   26. mar 2017 Det lyder rigtig godt at du har fået god hjælp, jeg må lige holde øjne og ører åbne og se hvor der kunne være en mulighed.

  • #8   26. mar 2017 Hende kender jeg ikke, bor i Århus V, og træner i C klassen, vi har ikke startet konkurrencer endnu.

  • #10   26. mar 2017 Tak, må lige tjekke hende ud.

  • #11   26. mar 2017 Nu ved jeg ikke hvad normen er i klubben, men kan du ikke træne med nogle af dem der er startet konkurrence? Og få nogle gode input fra dem?

    De burde også kunne korrigere og hjælpe dig??


  • #13   27. mar 2017 Linda: Det kunne være fint, har desværre ikke bil, men kunne måske låne en hvis det var.

    Altså det der er mit største "problem" er at jeg nemt bliver usikker/presset og så går jeg lidt i stå(den der sorte klap).
    Vi kan jo sådan set øvelserne, men ville gerne ha lidt sparring på f.eks. op start af øvelserne, altså at få hunden klar så hun er på og er opmærksom når vi går i gang, og måske også lidt omkring afslutning og belønning.


Kommentér på:
Træning

Annonce