{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Odense zoo har haft indbrud! {{forumTopicSubject}}

Der er stjålet to par, af de dyre og sjældne hyacint araer.

Der var gået forår i fuglene, og de var i gang med at bygge rede.

Det har gjort dem endnu mere attraktive at stjæle, da det skruer prisen gevaldigt op, på det sorte markede.

Det er noget møg, jeg håber at de genovervejer sikkerheden for de andre dyr.

Eneste trøst, tyven skal nok passe godt på dem, død fugl er jo ikke til at sælge.

Det ligner bestillingsarbejde. .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Odense zoo har haft indbrud!
  • #1   1. apr 2017 Hvor er det sørgeligt, at dyrene ikke engang kan være i sikkerhed i Zoo.
    Sidst var det et næsehorn der blev skudt og hornet savet af og nu dette her.

Jeg forstår så ikke lige hvad køber vil med araerne. Vedkommende vil jo være tvunget til at holde dem skjult resten af deres liv.
    Bliver de syge, så kan de ikke få dyrlægehjælp og hvis så frem i fald der skulle komme unger, så kommer de også til at leve skjult hele deres liv da de ikke kan registreres.

At tyven nok skal passe godt på dem er ikke en garanti.
    For ikke så lang tid fandt man jo en kuffert fyldt med Kakaduer som var bedøvet og skubbet ind i tomme sodavandsflasker. Mange af dem var døde.

Endvidere så bliver deres liv nu væsentlig forringet, for der er vist ikke nogle private som kan give dem samme livsbetingelser som de havde i Zoo, og slet ikke når de skal leve "under jorden"

Jeg kan slet ikke forstå, at man ikke har nattevagter ansat i Zoo

• #2   1. apr 2017 De er sandsynligvis ikke i dk længere. Jeg tror nu nok at de passer på en fugl til 200.000 kr smiley

Men det er godt nok noget øv smiley

• #3   1. apr 2017 Selv om de ikke mere er i Danmark, så gælder det samme som jeg skrev i #1
    De skal leve skjult, kan ikke komme til dyrlæge og evt. afkom kan ikke registreres og kommer også til at leve skjult resten af deres liv.

At det er fugle til 200.000 kr er ikke en garanti at der bliver passet godt på dem.

Måske ender de i en mørk kælder i et lille bur, for de skal jo holdes skjult uanset hvor i verdenen de er.

• #4   1. apr 2017 Ja du har ret. Ingen garanti for noget.

Fuglene er chippet, hvilket gør at de i hvert fald ikke kommer til en ordentlig dyrlæge, men måske til en kvaksalver dyrlæge. .

• #6   1. apr 2017 Nej

• #8   1. apr 2017 smiley

• #9   1. apr 2017 Stort øv. Jeg kommer til at savne de smukke blå næste gang jeg er i zoo.

Kommentér på:
Odense zoo har haft indbrud!

Annonce