2.294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Albusandme
Albusandme
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244

Mærkeligt sår/modermærke på hovedet Mærkeligt sår/modermærke på hovedet

Hej HG.

Har lige fundet denne her på Albus hoved. Har I nogensinde set sådan noget før? Det er ligesom et sår, men det bløder ikke. Har fjernet pelsen på og omkring området, og duppet med vådserviet. Det virker ikke som om det gør ondt.

Tak for svar.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkeligt sår/modermærke på hovedet
  • #1   1. apr 2017 Det er ikke hakket fra en hjørnetand?
    Jeg synes det er meget svært at se hvad det er.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#3   1. apr 2017 Det er en bule, som er hudløs ovenpå smiley

Har også lige talt med hans opdrætter. Er så træt af mig selv engang imellem. Det første jeg tænker er 'shit, det er kræft'. Skaffer noget klorhexidin når butikkerne åbner igen imorgen, og sørger for at det er rent og uden hår i. Og tager til Dr. Dyr hvis det ikke bliver bedre/bliver værre.

Kunne godt forestille mig at han er løbet ind i noget, den lille bullerbasse.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#5   1. apr 2017 Det er bart, men det er mig der har barberet det bart, så jeg kunne komme til at rense det, og se hvad det var.

Det er på størrelse med en 2 krone, inklusiv det bare hud.

Vi er ikke hjemme nu, så tror at vi tager forbi hans normale dyrlæge når vi kommer hjem på tirsdag. Bare for at få udelukket noget alvorligt smiley

• #6   1. apr 2017 Lad nu være med at male fanden på væggen smiley
    Ja der var en hund den anden dag der havde en gevækst inde i munden, jeg havde set det før hvor det var kræft og det havde hendes hund så også.
    Men det der ligner nu mest af alt at han er rendt ind i noget. Vi andre kommer jo også til skade.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#7   1. apr 2017 Tror heller ikke det er noget alvorligt. Plejer godt at kunne få en af sygeplejerskerne i receptionen til at lige at sige hej til Albus, og hurtigt kigge på det om jeg skal booke en tid. Speciel hvis jeg køber klorhexidin af dem samtidig smiley

• #8   1. apr 2017 Præcis smiley Ingen grund til at sidde og bryde sin hjerne og male fanden på væggen før han er der.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#9   1. apr 2017 Tak smiley Er simpelthen ikke bygget til at have ansvaret for noget så sødt og småt. Når bare at stille diagnosen selv, sekundet jeg mærket noget der ikke plejer at være der smiley

• #10   1. apr 2017 Lad være med det smiley
    Jeg tror mest af alt at han er løbet ind i noget smiley

Kommentér på:
Mærkeligt sår/modermærke på hovedet

Annonce