Han trækker mindre - wuhuu! Han trækker mindre - wuhuu!
Det her er en prale-post, hvis man skulle være i tvivl. Fordi jeg er simpelthen så glad og stolt over min lille mand, at jeg skal kanalisere det et eller andet sted hen.
Bodhi er blevet rigtig dygtig til ikke at trække! Der er meget, der spiller ind, hvor vi går og hvem jeg går med og hvad der er lige foran ham (Nææh, et blad!).
Det har været rigtig slemt, når jeg gik sammen med ungerne, fordi både han og jeg blev distraheret ift. hvor de placerer sig på turen.
Men her går det også fremad! Der er stadig meget arbejde forude, han er knap 5 måneder nu. Men det er så fedt at mærke fremskridt i arbejdet!
https://youtu.be/syJQFnwiuHk
(Og søn har lige fanget det på kamera )
Men, hvor lang tid skal man egentlig regne med, der går, før ens hund går stabilt uden at forsøge at trække? Kan man overhovedet sætte en tidshorisont på det - med så forskellige racer og temperamenter?
jan 2017
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 236
jan 2017
Blev på et tidspunkt spurgt:
- Er det en gravhund?
- Nej, det er...
- Vent, jeg vil selv gætte! Er det en Grandanoir?
Jeg kunne slet ikke forstå, hvordan folk kunne gå fra den ene yderlighed til den anden. Indtil jeg googlede lidt billeder af brindle great dane, så kunne jeg godt se det.
jan 2017
Bodhi og jeg bliver helt varme i kinderne.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.931
Det gode er, at I har et rigtig godt fundament, det vil gøre det lettere at arbejde med i teenagetiden
jan 2017
Jeg har to teenagere herhjemme, af den menneskelige type...
jan 2017
Han trækker mindre - wuhuu!