812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Han trækker mindre - wuhuu! Han trækker mindre - wuhuu!

Det her er en prale-post, hvis man skulle være i tvivl. Fordi jeg er simpelthen så glad og stolt over min lille mand, at jeg skal kanalisere det et eller andet sted hen. smiley

Bodhi er blevet rigtig dygtig til ikke at trække! Der er meget, der spiller ind, hvor vi går og hvem jeg går med og hvad der er lige foran ham (Nææh, et blad!).

Det har været rigtig slemt, når jeg gik sammen med ungerne, fordi både han og jeg blev distraheret ift. hvor de placerer sig på turen. smiley

Men her går det også fremad! Der er stadig meget arbejde forude, han er knap 5 måneder nu. Men det er så fedt at mærke fremskridt i arbejdet!

https://youtu.be/syJQFnwiuHk
(Og søn har lige fanget det på kamera smiley )

Men, hvor lang tid skal man egentlig regne med, der går, før ens hund går stabilt uden at forsøge at trække? Kan man overhovedet sætte en tidshorisont på det - med så forskellige racer og temperamenter?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han trækker mindre - wuhuu!
  • #2   9. apr 2017 Ja, den snor kommer ind alle vegne. På en god dag løfter han selv poten og kommer fri. Jeg glæder mig til snoren kommer lidt højere op fra jorden. Det må kunne hjælpe på det. smiley

• #4   9. apr 2017 Tak! smiley

Blev på et tidspunkt spurgt:

- Er det en gravhund?
    - Nej, det er...
    - Vent, jeg vil selv gætte! Er det en Grandanoir?

Jeg kunne slet ikke forstå, hvordan folk kunne gå fra den ene yderlighed til den anden. Indtil jeg googlede lidt billeder af brindle great dane, så kunne jeg godt se det. smiley

• #6   9. apr 2017 Tak!
    Bodhi og jeg bliver helt varme i kinderne. smiley

• #8   9. apr 2017 Ser super fint ud, men nu må du ikke blive skuffet, hvis han glemmer det hele, når han bliver lidt ældre og teenager smiley
    Det gode er, at I har et rigtig godt fundament, det vil gøre det lettere at arbejde med i teenagetiden smiley

• #9   9. apr 2017 A-S, ja, det ligger i baghovedet. smiley
    Jeg har to teenagere herhjemme, af den menneskelige type...

• #11   9. apr 2017 Han bliver 5 måneder på fredag smiley

Kommentér på:
Han trækker mindre - wuhuu!

Annonce