{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

For langsom levering af frostfoder = ubrugeligt optøet kød... {{forumTopicSubject}}

Ja.. som overskriften siger, så har jeg for første gang ærget mig over, at bestille frostfoder hjem på nettet.

Bestilte d. 4. april for at være HELT sikker på, at det kunne nå frem inden påske, men endte med 28kg. kød, der kun nåede til Brøndby onsdag eftermiddag inden påske, og derefter strandede der, indtil tirsdag efter påske. Behøver jeg sige, at det var fuldstændig ubrugeligt, da det nåede mig?

Jeg afviste modtagelsen (det anbefalede chaufføren), tog nogle billeder, og skrev straks en besked til leverandøren. De svarede ret hurtigt, at det var der sådan set bare ikke noget at gøre ved, for de kunne ikke garantere, at tingene blev leveret hurtigere end på 5 hverdage, og det stod også i deres handelsbetingelser..

Det skal lige tilføjes, at kassen IKKE var mærket som frostvare, og derfor ikke var blevet opbevaret på køl/frost hverken under transporten eller på lageret.

Jeg er så én af dem, som nok kun lige skanner de der betingelser... Men vil bare advare jer andre, så I måske har mulighed for, at være lidt mere obs, end jeg var...

Oveni - da jeg så kørte til Holbæk for selv at købe ved en anden forhandler, så stod jeg med et fladt dæk, da jeg skulle derfra, og måtte liste over til det nærmeste dækcenter, for at få det skiftet. OJ hundene er godt nok dyre i foder i den her måned smiley smiley smiley smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For langsom levering af frostfoder = ubrugeligt optøet kød...
  • #1   26. apr 2017 Hvilken netbutik er der tale om?

  • #2   26. apr 2017 Hmm... øøøøhhh... det ved jeg ikke, om man må skrive jf. HG´s betingelser? Og dog... Det er jo faktisk en helt objektiv betragtning, og en information, de åbenbart selv har stående et eller andet sted på deres hjemmeside.
    Så må det vel være ok at fortælle, at det er fra Das Tierhotel (Som jeg iøvrigt har handlet hos adskillige gange før, og været ret tilfreds med)


  • #3   26. apr 2017 Det er nemlig ris til egen røv og også derfor jeg ikke er meget for at bestille frost hjem fra udlandet af smiley

  • #4   26. apr 2017 Ja.. hvor dum kan man være.... For eftertiden tror jeg også bare, jeg selv tager turen til slagteriet smiley

  • #5   26. apr 2017 Ja smiley Har du været forbi ham i æh Vipperød eller hvor han er nu?

  • #6   26. apr 2017 Jaaaah, det har jeg nemlig. Hold nu op, de var søde (tilbød endda at lave kaffe til mig, mens jeg ventede på Autohjælpen)
    Udvalget er ikke nær så stort, men hellere det end at købe en masse forskelligt, der så ender med at måtte smides ud...


  • #9   26. apr 2017 Tak Lillemor. Så satser vi på, at jeg ikke ryger i fryseren smiley

  • #10   26. apr 2017 Gisp Vark - så langt tænkte jeg slet ikke. Jeg havde på forhånd skrevet ned til firmaet, fordi jeg var bekymret over, at det ikke var nået frem, og derefter fulgte jeg chaufførens råd, om at "returnere en beskadiget vare".

    Men det var selvfølgelig lidt dumt.
    Jeg kunne lige så godt bare have smidt det ud....


  • #13   26. apr 2017 Øv hvor ærgerligt!
    De skriver ellers altid inde på deres side, øverst oppe, når en helligdag nærmer sig, så man er obs på det.
    Jeg er kommet i klemme med en af de enkeltstående helligdage tidligere, hvor kødet så kom frem en dag for sent og dermed en anelse optøet i kanterne. Men det gik.
    Det er selvfølgelig ikke godt med seks dages forsinkelse smiley


  • #15   26. apr 2017 Pyh det var heldigt Isabelle smiley
    Jeg har givet tilladelse til at de altid må sætte det, for ikke at risikere at de tager det med igen.

    Det nye er, at postnord sender en mail op til levering, hvor man kan give tilladelse til at stille en enkelt pakke et sted. Det fungerer super godt.


  • #17   26. apr 2017 Hvilken netbutik er så ligeglad med sin service at de sender frostvarer med alm pakkelevering?
    Så er man sgu da også ligeglad med det man laver...


  • Salla
    Salla Online Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
    #18   26. apr 2017 Karina det havde været en fordel hvis du var havnet i fryseren. ..det kunne have reddet dit kød smiley smiley smiley smiley

  • #20   27. apr 2017 Haha Salla, du har ret smiley DET var måske lige det, der skulle have reddet det hele smiley

    Jeg har også flex-levering, så der er et fast sted, hvor de må sætte det.
    Og jeg synes jo, at jeg havde været meget opmærksom på helligdagene, når jeg bestilte allerede 4/4....
    Tidligere, hvis jeg har fået leveret på en meget varm sommerdag, har enkelte af produkterne også været en lille smule optøet ude i kanterne, men det har jeg accepteret.
    Det der kom den her gang var 100% optøet og blodigt.
    Selvom hundene muligvis godt havde kunnet tåle det, så ville jeg ikke bryde mig om, at putte det i fryseren, som også bruges til "menneske-mad", uanset hvor godt jeg så end havde kunnet pakket det ind.

    Det blev sendt fra Tyskland med DPD, og det var også en DPD, der kom og afleverede det. Men undervejs var det inde i PostNord-systemet, så det ud til på trackingen.

    Nå... men så blev jeg ihvertfald så meget klogere smiley


  • #22   27. apr 2017 Nå for pokker... Men der stod DPD på bilen smiley

  • #24   28. apr 2017 Det passer meget godt med min erfaring Marianne.
    Ifølge Trackingen gik det lynhurtigt for pakken med at komme fra Tyskland til Kolding.
    Derfra gik der så aaaalllttt for lang tid med at få den videre til Brøndby (som er få km fra mig) og hvor den først blev scannet ind onsdag eftermiddag før påske, så den ikke kom videre... Og selvom den hurtigt blev flyttet fra Brøndby til mit nærmeste distributionscenter tirsdag efter påske, så lå den så bare stille der hele dagen igen, før den blev læsset på en bil og kom videre ud til mig.

    Det er SÅ ærgerligt, for jeg vil rigtigt gerne handle der, men det nytter jo ikke noget, hvis man ikke kan få varerne frem i brugbar stand smiley


  • #25   28. apr 2017 Øv.. havde læst mig frem til, at man ALTID har 14 dages retur-ret på ting købt på nettet. Både på danske hjemmesider, og på Das Tierhotels egen. Så jeg udfyldte selvfølgelig deres formular (som der stod man skulle) og sendte den til dem.

    Har så lige fået svar tilbage om, at returretten ikke gælder hos dem, når der er tale om frostvarer...

    Nu er jeg ved at nå dertil, hvor jeg ikke længere bare er lidt ærgerlig over det, men faktisk ved at blive godt gammeldags sur i skralden....


Kommentér på:
For langsom levering af frostfoder = ubrugeligt optøet kød...

Annonce