574 visninger
|
Oprettet:
Burrito hvalpe (ubehagelig video) {{forumTopicSubject}}
Hvad sker der for folk? Kan man snart finde på flere afskyelige måder at behandle dyr på?
https://vimeo.com/219386634?ref=fb-share
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.825
Føj for satan ..
aug 2016
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244
Det er nogle dybt forstyrrede hvalpe man får hjem, hvis man beslutter sig for at få en burrito hvalp
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Det er svært at forstå med en dansk kulturel baggrund.
Nu vil jeg dog ikke kalde disse mennesker onde. De har bare set med en dansk baggrund, en helt og aldeles anderledes forhold til dyr, end vi har i DK.
Husk på, at nogen asiater tror at det at spise hund har helbredende egenskaber. Det har de i øvrigt for stort set alle dyr. Kineserne spiser jo også stort set alt der har fire ben.
De har jo også den kutyme i visse områder, at man bare køber en hvalp (de er nuttede), og så smider man dem ud, når de bliver store...
Men jeg har læst, at den kinesiske regering arbejder på at øge dyrevelfærden generelt. Tør dårligt tænke på, hvordan spisehunde vokser op... Kina er et stort land, og Rom blev ikke bygget på en dag. Desværre for dyrene....
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 265 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.511
Men forfanden, hvor er det klamt. Jeg har også set videoer fra folk, der netop køber hund på gaden (eller i vinduet), og det sætter også følelser i gang. Nogen aner bare overhovedet ikke hvad de støtter, eller har generelt en anden kultur omkring hunde
Burrito hvalpe (ubehagelig video)