{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burrito hvalpe (ubehagelig video)
  • #1   30. maj 2017 Man overraskes over at der stadig findes så uvidende, usmagelige og uetiske mennesker her i 2017, ikke?
    Føj for satan ..

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244
    #3   30. maj 2017 Jeg bliver så ked af det, når jeg ser sådan noget. Det er der intet der fortjener. De skal da ligge i en bunke med deres søskende, og deres mor tæt på. Ikke sidde på rad og række og rykkes rundt på at det forfærdelige kvindemenneske.

Det er nogle dybt forstyrrede hvalpe man får hjem, hvis man beslutter sig for at få en burrito hvalp smiley

• #5   30. maj 2017 Hvor ser det da også ondt ud.

Det er svært at forstå med en dansk kulturel baggrund.

Nu vil jeg dog ikke kalde disse mennesker onde. De har bare set med en dansk baggrund, en helt og aldeles anderledes forhold til dyr, end vi har i DK.

Husk på, at nogen asiater tror at det at spise hund har helbredende egenskaber. Det har de i øvrigt for stort set alle dyr. Kineserne spiser jo også stort set alt der har fire ben.

De har jo også den kutyme i visse områder, at man bare køber en hvalp (de er nuttede), og så smider man dem ud, når de bliver store...

Men jeg har læst, at den kinesiske regering arbejder på at øge dyrevelfærden generelt. Tør dårligt tænke på, hvordan spisehunde vokser op... Kina er et stort land, og Rom blev ikke bygget på en dag. Desværre for dyrene....

• #8   30. maj 2017 Isabelle, det tør jeg heller ikke, det vil ødelægge mit nu så gode humør....elsker bare de nuttede dyr......katte hunde fugle ....knab så meget edderkopper myg myrer og mus og rotter.....men har man dem behandler man dem ordenligt. smiley

• #9   30. maj 2017 Isabelle, det er hvalpe der sidder i små kurve som tøjdyr og bliver rykket lidt rundt på. Ikke slemt på den måde jeg havde troet.

Men forfanden, hvor er det klamt. Jeg har også set videoer fra folk, der netop køber hund på gaden (eller i vinduet), og det sætter også følelser i gang. Nogen aner bare overhovedet ikke hvad de støtter, eller har generelt en anden kultur omkring hunde

Kommentér på:
Burrito hvalpe (ubehagelig video)

Annonce