516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Reaktion på summelyde Reaktion på summelyde

Topper reagere ret voldsomt, og mærkeligt på summelyde. Altså hvepse, spyfluer, og helikoptere, og compressere.

Han springer rundt, og gnuffer i sig selv. Som om lyden laver kriller i ham, eller hvad man nu skal sige.

Jeg ved ikke om han nogensinde er blevet stukket af en hveps, men jeg synes bare det er lidt mærkeligt han også reagere på maskiner.

Nogen der ved noget? Altså er der mon en fysisk grund til det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reaktion på summelyde
  • #1   31. maj 2017 Kan han have oplevelser hvor fluer har landet på ham? Og kilder i pelsen?
    Asger er panisk angst for fluer - velkommen på landet lille hund.. Efter en episode på svigermors svinefarm med massevis af fluer der sad fast i pelsen..

• #3   1. jun 2017 Ginne hvad jeg ved af har han ikke haft sådanne oplevelser, i hvert fald ikke når jeg har været til stede. Jeg tænker lidt om det kan være lidt ligesom når vi andre får kuldegysninger, over visse lyde?

Lens Musashi blev en gang stukket i munden af en hveps, han hævede voldsomt op, og vi endte ved dyrlægen. Han tog aldrig en hveps siden.

• #7   1. jun 2017 Min Koko blev også stukket i munden af en hveps som hvalp, og hold da op det gik hurtigt med at hæve op. Heldigvis var der en dyrlæge tæt på, vi var til galopløb, så jeg henvendte mig til banens dyrlæge smiley

Hun lærte også af det, ikke så hun holdt op med at tage hvepse, tvært imod, men hun lærte at fange dem med fortænderne i stedet for hele munden. Det gik aldrig mere galt, men jeg var nervøs hver gang. smiley

Kommentér på:
Reaktion på summelyde

Annonce