{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Vi bliver bombarderet med Mejsekugler {{forumTopicSubject}}

Vores lokale Netto ligger lige over for vores ejendom. (fritidslandejendom med et par hektar jord udlagt med græs).

Netto har to store kasser med mejsekugler i poser liggende udenfor deres indgang, og omegnens kragefugle hakker hul på poserne og stjæler kuglern. De flyver så hen over vores ejendom som er omkranset af træer hele vejen rundt (formentlig for at sidde og spise dem i træerne?) men de taber rigtigt mange af kuglerne på vores folde og græsplæner,og det er lidt et problem.

For det første, så flyder de der grønne net over det hele på vores græsarealer, men det værste er at hunden æder dem når den finder dem, og det er jo ikke ligefrem sund kost..

Jeg har gjort en mellemleder i butikken opmærksom på problemet, og hun ville tale med butikschefen om det, men intet er sket (det er over en uge siden).
Jeg har ikke haft held til at møde butikschefen endnu, så jeg har kun påtalt det den ene gang.

Jeg er bange for at min hund bliver syg, og hun er vant til at færdes løst på hele grunden, så det er umuligt holde øje med hende hele tiden. Jeg har også heste, og vil nødigt have at de kommer til at æde plastiknettene når de ligger gemt i græsset..

Jeg skal naturligvis have fat i dem igen, men hvad ville i gøre hvis de ikke sørger for at fuglene ikke kan komme til kuglerne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi bliver bombarderet med Mejsekugler
  • #2   3. jun 2017 ja, eller jeg kunne måske tale med den lokale rottemand. Tænker også at de ville være interesserede i at kigge lidt på sagen?

• #4   3. jun 2017 skriv evt en mail til butikschefen

• #5   3. jun 2017 Du skal have fat på butikschefen.
    Jeg er ret sikker på, at vedkommende nok skal finde en løsning, for det er jo et tab for butikken og det er der ikke nogen butikschefer som er interesseret i.

Aflæg butikschefen et besøg straks mandag morgen.

• #6   3. jun 2017 Jeg ville påtale igen, hver gang i finder kugler og net, tag det med i butikken. Sig at du forventer at der bliver gjort noget ved det, for ellers så kommer du med dyrlægeregningen til dem, for behandling af at hunden har spist rester af kuglerne(konsultation, medicin og skånekost for diarré), eller for operationen for fjernelsen af deres fuglekuglenet fra tarmen.

• #8   3. jun 2017 Anni - jeg tror at de er lidt ligeglade med tabet. Hende jeg talte med startede med at sige"det ved vi godt" da jeg fortalte at fuglene huggede kuglerne. Det var først da jeg sagde at de flyver herover med dem at hun reagerede med at sige at hun ville nævne det for butikschefen.

ja, jeg må jo se om jeg kan ramme et tidspunkt hvor butikschefen er til stede - eller måske skrive en mail via nettos hjemmeside..

• #9   3. jun 2017 John, her er 23000 m2 at lede på, og hunden er bare bedre til at finde dem end vi er, og hun kommer ikke ligefrem tilbage og '"sladrer" når hun har fundet dem. smiley Jeg finder kun de tomme net, og en enkelt gang i mellem ser jeg at hun tygger på noget og kan få hende til at spytte det ud. Har heldigvis endnu ikke set hende med en kugle hvor nettet stadig sad på..

• #10   3. jun 2017 mandag er helligdag

• #11   3. jun 2017 Hvis ikke det hjælper når du har talt med butikschefen, så skriv en mail tul hovedafdelingen, de er garanteret ikke ligeglad med at butikken ikke sørger for at reducere tabet.

• #13   3. jun 2017 Nej man kan fodre hele året

• #14   3. jun 2017 Caroline når først man er begyndt at fodre fugle, så er det bedst at fodre hele året rundt.
    Og de spiser faktisk mere her om sommeren som om vinteren. Om sommeren er der jo mange børn der skal forsørges.
    Og så er det ret sjovt at se når de kommer til foderhuset med deres unger.

• #15   3. jun 2017 Tag en snak med butikschefen. Jeg er ikke tvivl om, at hvis der reelt er et problem, så vil han tage affære.

Skulle det ikke hjælpe, så skriv en pæn og velformuleret klage med billeder (eksempler) af udfordringen.

Dansk Supermarked hader ligesom alle andre veldrevne virksomheder dårlig omtale.

Desværre er der også danskere der klager over ufatteligt underlige ting, og reelle udfordringer slås nogen gang med at blive set blandt ligegyldige klager fra psykisk udfordrede mennesker eller bare gemene kværulanter.

Kommentér på:
Vi bliver bombarderet med Mejsekugler

Annonce