Vi bliver bombarderet med Mejsekugler {{forumTopicSubject}}
Vores lokale Netto ligger lige over for vores ejendom. (fritidslandejendom med et par hektar jord udlagt med græs).
Netto har to store kasser med mejsekugler i poser liggende udenfor deres indgang, og omegnens kragefugle hakker hul på poserne og stjæler kuglern. De flyver så hen over vores ejendom som er omkranset af træer hele vejen rundt (formentlig for at sidde og spise dem i træerne?) men de taber rigtigt mange af kuglerne på vores folde og græsplæner,og det er lidt et problem.
For det første, så flyder de der grønne net over det hele på vores græsarealer, men det værste er at hunden æder dem når den finder dem, og det er jo ikke ligefrem sund kost..
Jeg har gjort en mellemleder i butikken opmærksom på problemet, og hun ville tale med butikschefen om det, men intet er sket (det er over en uge siden).
Jeg har ikke haft held til at møde butikschefen endnu, så jeg har kun påtalt det den ene gang.
Jeg er bange for at min hund bliver syg, og hun er vant til at færdes løst på hele grunden, så det er umuligt holde øje med hende hele tiden. Jeg har også heste, og vil nødigt have at de kommer til at æde plastiknettene når de ligger gemt i græsset..
Jeg skal naturligvis have fat i dem igen, men hvad ville i gøre hvis de ikke sørger for at fuglene ikke kan komme til kuglerne?
apr 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 263
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1330 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.596
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578
Jeg er ret sikker på, at vedkommende nok skal finde en løsning, for det er jo et tab for butikken og det er der ikke nogen butikschefer som er interesseret i.
Aflæg butikschefen et besøg straks mandag morgen.
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
apr 2015
ja, jeg må jo se om jeg kan ramme et tidspunkt hvor butikschefen er til stede - eller måske skrive en mail via nettos hjemmeside..
apr 2015
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1330 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.596
maj 2009
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
maj 2009
Og de spiser faktisk mere her om sommeren som om vinteren. Om sommeren er der jo mange børn der skal forsørges.
Og så er det ret sjovt at se når de kommer til foderhuset med deres unger.
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Skulle det ikke hjælpe, så skriv en pæn og velformuleret klage med billeder (eksempler) af udfordringen.
Dansk Supermarked hader ligesom alle andre veldrevne virksomheder dårlig omtale.
Desværre er der også danskere der klager over ufatteligt underlige ting, og reelle udfordringer slås nogen gang med at blive set blandt ligegyldige klager fra psykisk udfordrede mennesker eller bare gemene kværulanter.
Vi bliver bombarderet med Mejsekugler