{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Pas og vaccination {{forumTopicSubject}}

Jeg er så småt begyndt at regne ud hvor meget de forskellige ting koster, i forbindelse med at skulle rejse/flytte med alle dyrene.
Jeg ved at priserne kan være forskellige, men jeg nåede ikke lige at få fat i dyrlægen idag.

Jer som har det hvor meget gav i for pas og rabies vaccination?
Bandit, Monty og katten skal have pas og rabies vaccinationen, Bandit skal muligvis også vaccineres med de "almindelige" vacciner eftersom det er lidt over 1 år siden han blev vaccineret, Monty blev i december sidste år og katten blev i februar/marts i år, så de mangler vidst kun rabies vaccinationen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas og vaccination
  • #2   6. jun 2017 Dyrlægen ringede lige tilbage(de lukker normalt kl 17 og han svarede ikke da jeg ringede tidligere), han ville ringe tilbage når han engang har fundet ud af hvad det kommer til at koste, det bliver nok imorgen eller skal sådan noget.
    Jeg tænker at det er nok ikke helt ved siden af at regne med 2000-3000 kr eller der omkring i hvert fald. smiley


  • #3   6. jun 2017 Jeg gav 944 kr for pas, vacciner og sundhedstjek. Hun fik lavet pas i forbindelse med almindelig årsvaccine/tjek smiley

    Hun vejer 16 kg.


  • #4   6. jun 2017 Pas kostede ca 350 kr stykket hos min dyrlæge. Herefter fik begge hunde 3 forskellige vacciner samt sundhedstjek til en sum af 2400 smiley

  • #5   6. jun 2017 Det er lidt off topic men skal man også have pas til en sumpskildpadde?
    Vi skal have ringet til fødevarestyrelsen oppe på Færøerne eftersom vi skal søge om tilladelse til at få hende med os, men har egentlig aldrig tænkt på om hun skal have pas?


  • #6   6. jun 2017 tror det forskelle fra dyrlæge til dyrlæge med bøger og pas smiley




  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #7   6. jun 2017 Din skildpadde skal også have et pas så vist jeg er oplyst.

    Rabies vaccination koster omkring 100 kr
    Passet er forskelligt fra dyrlæge tiæ dyrlæge, men omkring 100 kr.
    Og så skal der sundhedstjek også, det er også forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge.


  • #8   6. jun 2017 Der er også noget med en ormekur, som dyrene skal have umiddelbart inden afrejse, og tjek af kredsdyrlægen umiddelbart inden afrejse. Sådan var det sidst jeg solgte en hund til Færøerne.

  • #9   6. jun 2017 Alt det får vi på plads når tiden nærmer sig, min kæreste tager nok derop for at arbejde før jeg kan komme med(og dyrene selvfølgelig), han skal ringe til fødevarestyrelsen deroppe når tiden nærmer sig så vi er helt sikre alt er på plads.
    Rabies vaccinen skal jo gives i hvert fald 21 dage før afrejse, så den vil jeg gerne have på plads først. smiley


Kommentér på:
Pas og vaccination

Annonce