{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Søger opdrætter på min hund(old english bulldog) {{forumTopicSubject}}

Vi har lige netop overtaget en old English bulldog på et år.. Vi er desværre allerede hendes 4. hjem på så kort en levetid :(... Jeg har fået hendes sundhedsbog, og jeg kan se hun kun har været til dyrlæge en enkelt gang. Det var som hvalp, hvor hun kun var 7 uger... De andre sider i sundheds bogen er ikke blevet udfyldt..... dvs. hun mangler at få nogen vaccinationer bla.... Det mærkelige er så, at jeg på ingen måder kan opspore hendes opdrætter.... Jeg kan dog se at hun var til dyrlæge i4550 Asnæs, så jeg ved da det er en fra det område.. Hun er født D17.05.16... Jeg håber at jeg ved hjælp at de få informationer (dyrlæge, location, og fødselsdato) kan få opsnuset nogen evt. kuldsøskende, eller hvis jeg er rigtig heldig, selve opdrætteren eller en tidligere ejer... Bare så jeg da i det mindste kan få lidt mere af hendes fortid på plads.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger opdrætter på min hund(old english bulldog)
  • #1   14. jun 2017 Hvad med at spørge de tidl. ejere?
    Foreligger der ikke en stambog?

• Kennel Hearthitter
    Kennel Hearthitter Tilmeldt:
    apr 2012

Emner: 1 Svar: 153
    #2   14. jun 2017 Hun kan være fra den største kennel af dem alle så med ca 70 hunde gående.
    Østergård bulldogs.
    Der er et par småavlere af racen i Odsherred og på Holbækegnen også.

• #4   14. jun 2017 Skriv en pb, så skal jeg hjælpe med at grave lidt. Kender en hel del bulldog folk

• #5   14. jun 2017 Kan dansk hunderegister ikke hjælpe dig??

• #6   14. jun 2017 Jeg har desværre ikke fået nogen stamtavle med, og generelt syntes jeg bare hendes sundhedsbog ser mystisk ud også... Der står hverken opdrætter eller ejer nogen steder i bogen... Jeg har lige prøvet at ringe til dyrekliniken i Asnæs der sidst havde hende ind til tjek, men de tager desværre ikke telefonen.

mht. tidligere ejer, så har jeg overtaget hende fra en mand der kun nåede at have hende i en uge... Så jeg kender ikke ejeren inden det, og han er vidst lidt svær at opsnuse... Det er en meget underlig situation, og jeg havde aldrig sat mig selv i den, hvis ikke jeg fik så ondt af hende... Hun skal simpelthen ikke have flere hjem nu... Det er squ for synd.

• #7   14. jun 2017 Jeg fik fat i ansæs dyreklinik, som desværre ikke kan udlevere mig oplysninger på opdrætter(som står som hendes registreret ejer).. Men de var så søde at de ville ringe til opdrætter og spørge om jeg måtte få hans oplysninger... Men hun er i det mindste IKKE meldt stjålet, så jeg er da lidt mere rolig... Nu skal vi så have opsporet opdrætter, og få hende over i mit navn...

• #8   14. jun 2017 Det lyder godt! Håber det bedste for jer.

Og, et godt og velment råd. Få stamtavlen. Er den blevet væk, kan der laves en ny.

Kommentér på:
Søger opdrætter på min hund(old english bulldog)

Annonce