{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Vital aninim calcium {{forumTopicSubject}}

Hej har læst lidt om vital aninim og tænke det lyder rigtig rigtig godt og have faktisk besluttet at det skal min hvalp da have . Men så ser jeg der stå det indeholder 0,90% calcium og 0,60% fosfor også tænke jeg lige at jeg har læst rigtig mange steder hvor vigtig det rigtig calcium og fosfor indhold er og forbliver er galt og for meget er galt min hvalp skal have orijen hvor calcium og fosfor indhold er på 1,5. Og 1,2 . For han så ikke alt for meget vis jeg putte vital aninim på også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vital aninim calcium
  • #1   15. jun 2017 Hvis man forestiller sig at man lægger tallene sammen således at calcium er 2,4 og fosfor er 1,8 giver det et forhold på 1,33. Man anbefaler at calcium:fosfor forholdet ligger på mellem 1,1-1,4. Så det er umiddelbart helt ok. At selve calciumindholdet bliver ret højt er så en anden sag

• #3   16. jun 2017 Nu min hvalp en Bouvier så den blive jo temmelig stor. Men tænke stadig mængeen af calcium fosfor bliver jo ukontrollerbart

• #5   16. jun 2017 Som sagt - forholdet imellem calcium og fosfor vil fortsat være fint sammen med det foder du har valgt. Mængden af især calcium ville dog være skidt, især når man tænker på at for meget kalk er en af de faktorer der kan få især store racer til at vokse for hurtigt

• #6   16. jun 2017 Det var også lige præcis hvad jeg tænkte. Den samlet mængde må da blive for stor . Men kan bare læse om mange der anbefaler det og har bruge det også til store racer . Lige når man finde en god ting så der altid en anden ting mod.

• #7   16. jun 2017 .... og dog, kom lige til at tænke på mængden. Det er jo ganske lidt pulver hvalpen skal gave hver dag. Så det bliver jo ikke mange mikrogram kalk der tilføres ekstra. Man skal passe på ikke at blande koncepterne sammen. Når vi snakker foder er det jo % af en dagsration men i virkeligheden er det jo hvor mange gram dagligt der er ok.

• #9   16. jun 2017 det kan du jo selvfølgelig have ret i

Kommentér på:
Vital aninim calcium

Annonce