{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning i af klippe negle???
  • #1   19. jun 2017 Burde det ikke være ejeren som træner/opdrager hunden ?

• #2   19. jun 2017 de har ikke tid til det,det er derfor jeg træner jeg den,

• #3   19. jun 2017 Øhhhh det forstår jeg ikke ?
    De anskaffer sig en hund, men har ikke tid til at opdrage/træne den ? Har man ikke tid til det, så burde man ikke have hund

• #4   19. jun 2017 Det er ligesom alt andet, hunden er angst for:
    Desensibiliseringsproces og så tilvænning fra bunden i små doser.

• #5   19. jun 2017 Jeg kan ikke havde hund selv,så det er derfor jeg har hende som låne hund, så hun bor hos dem,men jeg træner den og hjælper med at opdrage den.

• #8   20. jun 2017 Bodhi accepterer det fint, så længe han er godt træt og afslappet. Men det er også kun "ulvetåen", som har brug for det. Så det er overstået, før vi går i gang.

Med min ilder lægger jeg en klat laksepasta på maven. Han er så optaget af det, at han slet ikke lægger mærke til, hvad jeg laver med neglene. Måske noget tilsvarende kunne virke?

• #9   20. jun 2017 MIn lille Clinton var - modsat alle andre hunde jeg har ejet - megasvær at lære at blive 'pillet' ved. Han sprællede værre end en ulykke da jeg lige skulle se hvad reaktionen var på dag 2 vi havde ham. Med en trimmehund er det ultravigtigt at man kan pille ved den uden at det føles som et overgreb for hunden.
    Så vi trænede det i små doser med massere af ros og godbidder. Min gemal var hjælper og fyldte guf i hovedet på hunden mens jeg fx klippede én negl ad gangen. Vi stoppede altid inden Clinton begyndte at finde det trælst at stå stille og blive pillet ved. Så det var fx én negl og så fri eller børstning af et ben og så fri. På de fire uger sommerferien varede havde han fundet ud af at det var OK og jeg kunne gøre det uden hjælper ved blot at rose for at stå stille og så godbid ind i mellem. Nu ligger han og sover mens man ordner ham (man ruller ham bare om på den anden side når man skal til der smiley ).
    Med en voksen hund der ikke kan lide fx at få klippet negle ville jeg gøre præcis som med en hvalp, der skal lære det smiley
    ... det underlige med Clinton er at han - modsat alle andre terries vi har haft - ELSKER vand - incl. det fra vandhanen i brusenichen eller haveslangen. Så at skylle mudrede poter på ham har aldrig været et issue. Det er han faktisk ganske tilfreds med - bare han lige får lov at lege lidt med vandstrålen så er det helt OK smiley Det er her vi har skullet lægge en træningsindsats med alle de andre.

Kommentér på:
træning i af klippe negle???

Annonce