{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af lampe 500 kr.
  • Montering IKEA kommode 400 kr.
  • En badeværelsesdør der skal være 1-2 cm kortere 1.350 kr.
  • Elektriker: Lægning og tilslutning af ca. 5-6 m2 elvarmemåtte. 2.200 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Trække strøm til vaske- og opvaskemaskine. Ledninger skal ikke fræses ind men kan gemmes bag elkabler. Herudover tilslutning af komfur jf. stik. 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og jeg som troede alle hunde kunne svømme
  • #1   7. jul 2017 Rigtig mange mennesker tror at alle hunde kan svømme, men rigtig mange skal først lære det smiley
    Det er ikke uden grund at man i hundesvømmehaller bruger svømmeveste til nybegynder hundene og bruger tiden til at introducere hundene ordentligt til vandet smiley smiley

• #2   7. jul 2017 vandet har hun intet problem med, så snart hun bare kan bunde smiley

• #3   7. jul 2017 Min bullmastiff kunne heller ikke svømme. Det fandt jeg ud af, da han faldt i en swimmingpool smiley Jeg var heldigvis i poolen, og fik reddet ham.

Så nej, ikke alle hunde kan svømme, men alle hunde kan lære det.

• #4   7. jul 2017 Og så er der hunde som min der svømmer fint, men når han bliver træt eller bare ikke gider mere så stopper han bare og lader sig synke for " mor kommer jo nok og redder mig" smiley

• #5   7. jul 2017 Vores gamle nabos Boxer druknede i en swimmingpool smiley

• #6   7. jul 2017 Hvis man har swimmingpool, som ens hund kan komme til, når man ikke er det, er det vigtigt, at der er et sted, den kan komme op, og at man lærer den, hvor det er. Ellers kan det hurtigt gå galt.

• #7   7. jul 2017 Camilla med Nessie og Miko, svømmer tit med dem.

Nessie flød rundt i vandet de første mange gange! Hun brugte heller ikke rigtig benene smiley

• #10   7. jul 2017 Som Krøllet skriver, så har jeg en hund der bestemt ikke kunne svømme! smiley
    Det krævede en del besøg i svømmehallen, før hun fandt ud af det, men nu svømmer hun også helt fint. smiley

https://m.youtube.com/watch?v=0pmLj9tECZk

(Det er Nessie i gul vest.)

• #12   7. jul 2017 Mange tak! smiley

• #15   7. jul 2017 Vi var på stranden idag og ingen af hundene har nogensinde ville svømme, men de har været med i svømmehallen her i vinters, nogle gange.
    idag svømmede begge to i havet! mor er så stolt. de kunne begge fra start i svømmehallen, men nu ved de begge at de kan svømme! det var fedt at se smiley

• #16   8. jul 2017 Min næsten nabo havde en Fransk Bulldog. En dag hoppede den i den sø de har på grunden og ejerne stod og kiggede og kløede sig lidt i nakken over hundens pludselige lyst til at bade .. Indtil hunden gik til bunds smiley
    Så måtte manden smide hvad han havde i hænderne og hoppe i efter hunden og fiske den op igen .. Det døde den ikke af.
    Men så blev den kørt ned af en bil smiley

• #17   8. jul 2017 Zenta smiley shit en uheldig hund

• #18   8. jul 2017 #13 og #14 ja han er lidt sjov. Men han har jo ret for ingen ejer vil vel lade sin hund synke til bunds smiley
    Har dog prøvet en enkelt gang at vente lidt længere, og så skal han da nok komme i gang igen, men kommer så op af vandet hostene og kaster op. Så han får kun lov at tage en hurtig runde i vandet og så bliver han kaldt op, så han ikke når det punkt hvor han ikke gider mere (det er ikke fordi han bliver for træt for han kan af og til tage en tur mere hvis jeg ikke får stoppet ham)

• #19   8. jul 2017 Det tør siges!

• #21   10. jul 2017 Min Stormy kunne heller ikke svømme. Havde taget ham i svømmehallen - det skulle jo være så godt smiley Han blev iført svømmevest og lokket ned i vandet. Halen skulle ihvertfald ikke blive våd så den stod lige op og han trak bagbenene helt op under sig og bevægede ikke forbenene. Og ja, så vælter man rundt. Jeg nåede heldigvis lige at få fat i svømmevesten og få ham på ret køl igen. Forsøgte at få ham til at bruge sine forben ved at trække ham blidt gennem vandet, men han var fuldstændig stiv. Instruktøren og jeg forsøgte ikke specielt længe at få ham til at svømme og må tilstå at vi hulkede af grin. Da vi havde fisket ham op undskyldte instruktøren at hun havde grinet, men hun måtte indrømme at hun aldrig havde set en hund der var så dårlig til at svømme som ham. Så jo, der findes hunde der ikke svømmer som det naturligste i verden smiley
    Perle fik Stormys basintid; hun elsker det og kan blive ved i evigheder smiley

• #22   10. jul 2017 Min første pyr Sandy hoppede i fra en badebro af den ene grund, at hans gode ven gjorde det smiley så han fulgte bare efter. Forskellen var at hans gode ven kunne svømme.

Sandy var meget glad for at bade, men var ikke en hund, der svømmede, og det viste sig da også, da han hoppede i hvor han ikke kunne bunde, at han ikke vidste hvordan. Han stod nærmest lodret i vandet smiley men han fik da arbejdet sig ind, hvor han kunne bunde.

Kommentér på:
Og jeg som troede alle hunde kunne svømme

Annonce