Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pletter på mavsen
  • #1   9. jul 2017 Ligner loppe eksem eller lign. Har du vasket hende?

• #2   9. jul 2017 Har du prøvet at tørre dem af med en klud?

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 10 Emner: 1 Svar: 3
    #3   9. jul 2017 Jeg har prøvet at vaske hende og gnubbe på det for at se om det bare var skidt.

Loppe eksem ? Jamen hun klør sig ik rigtigt ?

• #4   9. jul 2017 Trille har en form for foder allergi. Har ikke fået testet det igennem. Hun får sådan et udslæt, samt kløe. Det starter som "små" bumser, og bliver til "sår" som dette når det er sidst i fasen. Her er kløen ofte også væk.

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    jul 2017

#5   9. jul 2017 Men det har aldrig kløet på hende. Hverken da hun fik dem eller nu

• #6   9. jul 2017 Er det ikke bare skidt?

• #7   10. jul 2017 Har du et forstørrelsesglas smiley så du kan se om de skulle være flåtlarver, de ser nemlig sådan ud "som små sorte prikker" i huden. Er det larver skal hunden self. behandles hurtigst muligt.
    Flåter laver reder i græsset i haver osv. og der vrimler det med de små kryb, nogle er heldige at finde disse reder og få dem væk, men hvis din hvalp har fået dem på en gåtur "ude i det grønne", tja så kan du jo kun holde den væk indtil den kan beskyttes for "kryb".
    Men det kan jo være så meget andet, så det håber vi på smiley

Loppe eksem gir da ikke sorte pletter, en af mine gamle "tilflytter hunde" havde det og det så slet ikke sådan ud. smiley

Malene #3 smiley smiley

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    jul 2017

#8   10. jul 2017 Men hun er også beskyttet med bayvantic, så det er lidt mystisk, eller hvad ?
    Det vigtigste er, at det ikke påvirker hende på nogen måde, tænker jeg ?

• #9   10. jul 2017 Ok. Nu så jeg ikke på racen før jeg svarede, men fordi min "yngste vaps" er en Chihuahua, så skulle hun jo veje mere end hun gjorde som 12uger gl. før hun måtte blive dryppet/beskyttet i sin tid, så jeg tænkte ikke lige over at den var beskyttet. smiley Sorry smiley
    Og ja de er da skønt at hun ikke er påvirke af det, det er måske som Malene helder til bare små "hudorme"=få små snavsede pore, som bare ikke er lige til at vaske af. smiley

• #10   10. jul 2017 Jeg synes altså bare det ligner helt almindeligt snavs smiley

Kommentér på:
Pletter på mavsen

Annonce