{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Mærkelig opførelse - løbetiden? {{forumTopicSubject}}

Trille har lige været i løbetid.
Hun havde for nogle dage siden lidt klar væske, og nu intet.
Her til aften er opfører hun sig mærkeligt.
Hun kradser mig, gør hun sjældent, kun hvis hun vil ud.
Lige pt. står hun bare og halser og kradser mig.

Hun har været lidt sløv, men ikke noget unaturligt igennem hendes løbetid.

Hun kradser også rundt i skoene, og i min seng nonstop.

Da vi gik tur tidligere, slikkede hun på noget tis, og savlede helt vildt bag efter.
Hun ligger dog ikke halen til siden hvis jeg rører hende omkring halen.
Så tror ikke hun er højløbsk? Eller er hun netop højløbsk?
Synes bare ikke hun plejer at være så vild her ved hendes andre løbetider.
Der er intet at se ved hendes tissekone, altså udflød, væske eller blod.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig opførelse - løbetiden?
  • #1   8. aug 2017 Hvornår var første blødningsdag?

  • #2   8. aug 2017 Jeg må indrømme at jeg tænker livmoderbetændelse, med mindre hunden er højløbsk.

  • #3   8. aug 2017 Hvordan plejer hendes løbetider at forløbe?

    At hun graver og skraber kan være redebygningsadfærd. Kan det tidsmæssigt passe med falsk drægtighed?
    At slikke på tis og savle er helt normal adfærd, hvor tæven undersøger den anden hunds info.
    Hvis hendes adfærd er anderledes end den plejer, så få hende undersøgt ved dyrlægen. For at udelukke drægtighed, falsk drægtighed eller andre værre problemer og ubalancer hos hende.


  • #5   8. aug 2017 Jeg er også på noget falsk drægtighed eller livmoderbetændelse. Men det kommer lidt an på hvor hunden er i cyklus lige nu?
    Er hunden i løbetid eller har den været og hvornår?


  • #6   8. aug 2017 Jeg tænker lige. Jeg opdagede blod på gulvet d. 30, så det er omkring en uge siden. Hun er dog stoppet med at bløde og har heller ikke klart flåd fra skaden mere.
    Hun faldt dog til ro, få minutter efter mit opslag.


  • #7   8. aug 2017 Jeg tror dog ikke d. 30 var første blødnings dag smiley Jeg undskylder at jeg ikke helt kender hendes cyklus. Den "kommer" bare.
    Hun plejer dog ikke at være så ekstrem. Altså, hun normalvis, plejer at stoppe op og bare stå og kigge efter hunde. Altså hun plejer ikke at ville hjem, fordi hun leder efter hanhunde. Det har hun dog ikke gjort denne gang, tilgengæld slikker hun på tis, og opfører sig lidt ligesom, Bamse gjorde da hun var i løbetid. Jeg har bare aldrig set den opførelse fra hende. Hun har altid kradset, altså på mig, men det har været sjældent. Hun plejer kun at halse hvis hun er bange for noget, feks torden eller fyrværkeri. Så får hun samme opførelse som igår. Der var bare ikke noget, som gav anledning til det. Andet end vores gå tur. Derfor jeg blev lidt nervøs. Hun er tilbage til sit gode gamle jeg i dag.


  • #9   8. aug 2017 Tak smiley Det er nok bare det. Synes bare hun var mærkelig i går aftes.
    Hun er 9 år. Og ingen løbetider helt ens her.


Kommentér på:
Mærkelig opførelse - løbetiden?

Annonce