3.150 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

min hvalp er hjulbenet.. min hvalp er hjulbenet..

Hejsa.. Jeg har lige fået den dejligst lille hundehvalp, han er nu 10 uger og er meget hjulbenet på forbenene.. han virker til at have svært ved at gå, og sidder bare og hyler også selv om jeg tager ham op, jeg har haft ham i snart 2 uger, og han har ikk pevet efter sin mor eller søskende, men nu er så han begyndt at hyler enormt meget.. jeg har haft hund før og har aldrig set en hjulbenet hund.. ville derfor bede om jeres hjælp,

er der nogen der har oplevet det før?
kan det evt skade ham på længere vis?

jeg skal ringe til min dyrlæge i morgen, men er virkelig fortvivlet, han er jo min lille baby og han er skøn, men hva gør jeg hvis dyrlægen siger at det vil skade ham på længere sigt...?

på forhånd tak for jeres hjælp..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hvalp er hjulbenet..
  • #1   13. dec 2006 De er svært at tage stilling til før man ved o det er slet eller ej, eller på hvilken måde det påvirke hunden, tror du bliver nød til at tage det derfra når du har været ved dyrlægen..

Vi krydser fingrer og håber på det bedste herfra..

• #2   13. dec 2006 ja men er så fortvivlet over det, han falder nogen gange over sine egen ben sådan uden grund, og han sætter sig meger ofte ned når vi er ude og gå.. det er bare svært at forholde sig til lige nu..

• #3   13. dec 2006 Det kan jeg godt forstå. Men få fat på dyrlægen så hurtigt som muligt, jo bedre chance er der jo også for at han kan hælpe jeres lille vaps :o)

• #4   13. dec 2006 håber da bestemt at det er noget der evt kan gøres noget ved.. men må ringe med det samme i morgan tidlig..

• #5   13. dec 2006 håber da bestemt at det er noget der evt kan gøres noget ved.. men må ringe med det samme i morgan tidlig..

• #6   13. dec 2006 Jeg håber på det bedste.

Held og lykke til imorgen så ;o)

• #7   13. dec 2006 mange tak.. håber ikk at det skader ham..

• #8   13. dec 2006 kan det ikke være vokseværk,

• #9   14. dec 2006 det håber jeg da, men har lige snakket med dyrlægen og vi skal der ned på mandag..

• #10   14. dec 2006 At han ofte sætter sig ned på gåture er ikke så underligt, han er kun 10 uger og gåture skal ikke være for lange samt 100% foregå i hvalpens tempo.

At han falder over sine egne ben, tjaa nogle hvalpe er mere kluntede og klodsede end andre, måske det bare er det??

Men de hjulbenede forben, syns det er rigtig godt du får dyrlægen til at se på ham!

Hvor længe har du haft ham??

• #11   14. dec 2006 jeg har haft ham 1,5 uge, så det er stadig nyt.. det kan jo også være at jeg bare er pylret, men det er rart når dyrlægen kan sige noget mere bestemt..

Kommentér på:
min hvalp er hjulbenet..

Annonce