{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Søger en der kan stoppe et dryppende rør og montering vaskemaskine. 600 kr.
  • Lidt havearbejde 800 kr.
  • Vinduespudsning ude og inde 1.200 kr.
  • Skift af håndvask-amatur i badeværelse 460 kr.
  • Samling af Ikea pax skabe 3.020 kr.
  • Udskiftning af køkken armatur 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund gør når folk går i opgangen..
  • #1   14. dec 2006 Hmmm... må lige høre et par ting inden jeg kaster mig ud i at give min ide på en trænings måde... grunden er at han kan høre folk i opgangen ikke?? han kan ikke se dem gennem et lille vindue eller noget?? er han normalt en meget gøende hund??

• #2   14. dec 2006 Han gør normalt ikke så meget. Han kan ikke se dem, kun høre dem. Han kan godt finde på at gø hvis vi møder en farlig mand i mørket, ellers ikke...

• #3   14. dec 2006 Det er et problem når hunden står og gør, folk bliver sure og det er ikke sjovt for jer når folk kigger surt efter en, set ikke når det er folk man ikke kan undgå at støde på i sin opgang. Først vil jeg hvis jeg var dig gå til mine naboer og undskylde min hund, forklare at jeg er igang med at trne og at problemet forhåbenligt snart er løst så alle kan være der, men at de skal huske at det tager lidt tid. Så er der klare linjer og du har fået sagt undskyld, så skal du thi´vært´til´fælde ikke hænge med næbet over det. Når hunde gør af folk i gangen som de ikke kan se, skyldes det et naturligt indstinkt og det hunden prøver at sige er at den fornemmer fare og vil kalde flokken sammen, så i er klar hvis der skulle ske noget. I en ulveflok ville flokken her samles og være på vagt og klar til at forsvare sig selv, derfor kan dette løses på flere forskellige måder. Du kan evt. gå hen til hunden, den vil som regl stoppe med at gø hvis du kommer hen eller går mellem den og døren og skærmer den vejen, så har du liugesom taget styr over hvad der sker og hunden kan igen falde til ro. Nogle hunde er dog lidt indgroet i deres gøerrig og stopper ikke ved dette, her må du ha god tolmodighed og ha fat i de gode godbidder, hver gang hunden gør klar til at gø så afleder du den opmærksomhed og når den ikke gør så roser du (det er ret svært at gø med munden fuld af godbidder ha ha), træn den i at den skal komme til dig når den høre noget på gangen, så sker der noget rart og den vil senere ikke forbinde lyde på gangen som en mulig fare smiley

• #4   14. dec 2006 Sune T

Det har du ganske ret i, det er nemlig noget som ligger naturligt i hunden helt tilbage fra de vilde hunde. Alt efter hvordan tonen, længden og højden af gøen er kan man sige hvad hunden prøver at fortælle. Det mest almindelige når hunde gør, som din er at den vil fortælle at det er den teritorie, ved banken er de delvist også et forsøg på at kalde flokken sammen, så den er samlet hvis der skulle ske noget, det er smart i naturen at bruge et sådanne sprog, for en enkelt hund er ikke ret stærk, men en flok ville kunne forsvare sig imod evt. fjender.

Kommentér på:
Min hund gør når folk går i opgangen..

Annonce