udstillingstøj? {{forumTopicSubject}}
mangler inspiration og måske også en liste over fif til valg af tøj.
vil gerne signalere professionalisme og "Jeg plejer at vinde det her shit".
har i jagtklassen haft jagtbukser, polo og vest på. (vi har da også både tandattest og ar der beviser at vi er jagthund der bliver brugt).
hvilken farve bukser er bedst til.en.mørk vildtfarvet?
hvordan med blazer?
vil ikke stå i konge/azurblå (er overtroisk).
ku godt tænke mig at se et jagtoutfit der passer på en international udstilling, hvor hunden står i Champion klassen.
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.370
Alt det andet har jeg ikke forstand på
jun 2009
Følger: 227 Følgere: 100 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.980
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.081
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.081
hunden er meget mørk.
så skal bukserne måske være lyse?
eller må de være mørkebrune?
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.814
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
Jeg ville nok tage en pæn skjorte på til. Så kan du evt tage en vest på hvis det er en kølig dag.
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.081
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
Det vil jeg synes klæde en gravhund.
aug 2004
Følger: 47 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 87 Svar: 2.043
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.493
okt 2016
Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.141
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.800
Pænt, enkelt og elegant.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 157
okt 2012
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.605
Jeg ejer dog sæt (6-7 stk) med nederdel, men pga jeg er så kuldeskær OG hader at gå i nederdel, så bærer jeg det sjældent.
Blåt og grønt ER bare pænere til min hanhund end rød og et hvidt sæt, jeg engang købte. Jeg har også et guldsæt
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 58 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.733
okt 2012
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.605
Kender selvfølgelig ikke standard for racen, så det kan være rigtigt. Men i min race havde det været helt forkert.
Der skal der været let tilbagelagt skuldre med forbryst der er tydeligt. Stejle skuldre, som dette billede ligner den har - er ikke ønskværdigt og slet ikke racetypisk.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 58 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.733
Mit oplæg til TS at farven på tøjet kommer an på hvor du er i forhold til hunden. Min sheltie og min egen Boston sidder jeg ned med så der kan jeg meget nemmer falde i med hunden. Og det kan give en dårlig bedømmelse
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 58 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.733
TS. Følge din mavefornemmelse, det vigtigste er du føler dig rigtig godt tilpas i tøjet og du også synes du ser pæn ud.
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.493
udstillingstøj?