576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hector er kommet hjem:-) Hector er kommet hjem:-)

Idag har jeg været på Fyn nede hos Lisbeth og se på Hector, som også var til salg herinde...
Det er jo ingen hemmelighed at DDBén bor i mit hjerte og da jeg læste i markedsannoncen at Hector ledte efter nyt hjem, så måtte jeg bar møde ham!!
Og sikke et møde det blev..
Jeg havde min veninde med, som er adfærdsbehandler, til at se på hunden objektivt, for jeg vidste med mig selv at objektivitet ville jeg selv mangle ved synet af ham;-)
Han var simpelthen pragfuldt, både for øjet men også i sinden. Og min veninde er sikker på at hans "dårlige vaner" er noget som vi i fællesskab kan arbejde af ham.. Så jeg sagde til Lisbeth at jeg MEGET gerne ville have ham med med.. og det fik jeg!!! Cleo var også med på Fyn så vi kunne se hva de 2 sagde til hinanden og de faldte for hinanden med det samme og gik igang med at lege.
Nu er vi endelig kommet hjem (hold op en spændende tur hjem *SS*) og begge hunde er selvfølgelig rigtig stressede men tackler det flot.. Jeg har taget Hector med i soveværelset (Cleo er vant til at sove i gangen) så der både er ro for Cleo og også for Hector, ovenpå såån en laaaang dag.

JEG KAN SLET IK FORSTÅ HAN ER MIN!!!

Jubiiiiiiiiiii, sikke en julegave

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hector er kommet hjem:-)
Kommentér på:
Hector er kommet hjem:-)

Annonce