Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tv2 fri i aften
  • #2   29. aug 2017 smiley

• #3   29. aug 2017 Rotterne, det så jeg også godt, og ingen sagde til hende eller til seerne, at det var for meget, og at det ville være endnu mere for meget, hvis den også skulle tumle for fulde gardiner med en fuldvoksen bokser.

• #5   29. aug 2017 Ja, jeg synes de burde have kommenteret det, og det var ikke grunden til, at det ikke blev hende, der fik hunden. Det kunne sagtens have været kommenteret på en pæn måde.

Nu har de jo nærmest blåstemplet det overfor alle seerne.

• #6   29. aug 2017 jeg gider ikke se det... har set på trailerne, og for mig skriger det ikke ligefrem af seriøsitet

• #7   29. aug 2017 hvis det er med boxeren Balder er det første afsnit

• Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 93
    #9   29. aug 2017 Det er afsnit nr 2 der kommer i aften.

• #10   30. aug 2017 Hvad mener folk så om den familie som dyrenes beskyttelse valgte til Kenzo??
    Var efter min mening ikke det mest oplagte valg..

• #11   30. aug 2017 Hold da ferie....

Nu der går der vist kvinder der ved bedre snak i den.

Damen ønskede sig en hund hun kun gå med op til 10 km om dagen. Der blev ikke sagt noget om, at hun gik 10 km om dagen med hvalp. Det er jo vrøvl eller negativ ønske tænkning.

Naturligvis kan en bokser lege med en hvalp, det kræver bare en ejer der sætter grænser. I øvrigt var bokseren på billederne da enormt forsigtig.

Læg i øvrigt mærke til, at rådgiveren stoppede legen. Det var ikke den kære dame. Hun blev jo heller ikke valgt.

Valget var da helt naturligt. Den ene var en ældre dame der gerne bare vil gå tur med en hund (en Bokser kræver lidt mere "sjov" i gaden efter min mening),
    Skovarbejderen havde vist ikke lige overvejet, at en hund tit ikke bare kan dækkes af i en skov, forbi at det lige passede ind i hendes kram (der sker meget spændende i en skov).

En Bokser kan godt lære det (det er kloge hunde), men det var en hund på 4 år, og hendes krav var i den henseende enormt.

Dem der der blev valgt, var jo oplagt. Det var deres hund.

Alt i alt en fint program, fatter ikke at nogen kan se noget negativt i det. Jeg vil gå så langt som at sige, at så vil man se det. smiley

Et program kan aldrig gøre alle enige, men det var et meget sobert og godt program. Rådgiveren virkede endvidere enormt kompetent. Det er da fedt!

• #12   30. aug 2017 Martin:

Først siger hende med lab-hvalpen, at hun vil have en hund der kan gå op til 10 km. om dagen.
    Senere, 18:26 inde i programmet, siger hun ordret (jeg har lige set sekvensen et par gange og skrevet af):
    "Lige nu er vi oppe på 9 km. om dagen".
    Lene spørger: "I går 9 km. om dagen?"
    Hundeejer: "Smadderhyggeligt. Han er jo fuld af krudt hele tiden...."

- Så det er desværre ikke vrøvl eller ønsketænkning.

• #13   30. aug 2017 @Cujo.
    Jeg tror på dit ord (gider ikke se det igen), og så fald tager jeg mit ord i mig igen.

Fakta er fakta....

Optimalt set burde det være pointeret i programmet, at det er for meget kan vi vist alle blive enige om.

• #14   30. aug 2017 Jeg er heller ikke enig i, at vi absolut vil se fejl.

Men hvis vi så også skal fremføre noget positivt vedr. første afsnit, så synes jeg absolut, at det var den rigtige familie, der fik Balder. Bestemt det rigtig valg blandt de 3 kandidater.

Og selvfølgelig må vi have en holdning til udsendelsen.

• #15   30. aug 2017 jeg syntes Kenzos familie passede langt bedere end børnefamilierne

• #16   30. aug 2017 hvor kan man se videoer, henne.:) er lidt nys, hvad det går det ud det på

• #17   30. aug 2017 Jeg ser det på Tv2 Play.

• #19   31. aug 2017 Hubert er simpelthen SÅ skøn smiley

• #20   31. aug 2017 Line, jeg synes, det var den rigtige familie, der fik Kenzo. han virkede helt klart mest tilpas der, og han virkede ikke interesserede i børnene, så en børnefamilie var ikke det oplagte valg.
    Ikke fordi jeg tror han ville være et problem i børnefamilierne, og det er også muligt, at han ville være blevet glad for børnene hen af vejen, men hvis ikke ville det havde været en skuffelse for i hvert fald de 2 største af børnene, der virkelig havde glædet sig til en hund, der skulle være "deres bedste ven".

Det virker ikke smart at starte med en voksen hund, der som udgangspunkt ikke virker til at være interesseret i børn.

• #21   31. aug 2017 Lene, er egentlig enig med dig langt hen af vejen, syntes heller ikke Kenzo virkede oplagt i forhold til børnefamilierne. Men fik bare en meget dårlig fornemmelse af den familie som fik ham. Er lidt bange for at han bare bliver en ud af mange, for mig virkede familien som en der bare tog imod alt hvad de fik tilbudt, uden egentlig at have tænkt det igennem inden (tænker her i forhold til deres andre dyr og deres tid)

• #22   31. aug 2017 Til gengæld har de øjensynligt haft succes med deres græske gadehunde. Det er bestemt ikke alle, der har formået det. Det var mit indtryk, at de tog hundene til sig vel vidende, at der kunne være problemer, og så tog sig af de problemer, der måtte være.

Jeg er enig så langt, at da jeg først hørte, at det var en familie med flere hunde og mange dyr i det hele taget, var jeg også lidt skeptisk, om det var sagen. Men jeg skiftede holdning, da Kenzi besøgte familien og vi hørte lidt mere til dem.

• #23   31. aug 2017 Nu kender jeg ret godt den ene af familierne, som Kenzo besøgte (min ekskæreste, hans kone og børn) og jeg må indrømme, at jeg sad og håbede, at de ikke fik Kenzo.
    Ikke at de ikke er gode mennesker, men umiddelbart passede Kenzos personlighed bare ikke ind.
    Så jeg er glad for, at Kenzo kom til dem han gjorde. smiley

• vov
    vov Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #24   31. aug 2017 Jeg synes de hilsner helt forkert på hundende. Står og bøjer sig ind over dem og klapper dem på hovedet??? Ja måske en bagatel i andres øjne og hundende virkede ligeglade, men jeg har altid gået meget op i at gøre det første møde trygt for hunden. Kan huske da vi hentede Jackie for år tilbage. Hun var 1 års tid og meget reserveret. Jeg satte mig bare på gulvet og gloede ind i væggen og 5 minutter efter lå hun i skødet på mig med alle fire poter i vejret "NUS mig" smiley

Kommentér på:
Tv2 fri i aften

Annonce