{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Alternativt fund i søg {{forumTopicSubject}}

Til morgen blev Salik sendt ud i et 50×70m felt for at finde sin røde boldt. Men ak nej istedet kom han med denne her. Hvorvidt han er dum, dygtig eller om jeg burde været lidt bekymret for ham ved jeg ikke smiley Boldten hentede jeg selv og nu ligger han og snorker efter sin alternative søgeævelse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativt fund i søg
  • #1   17. sep 2017 Ups. Ja det er vel næppe bagepulver? smiley ville nok overdrage det til politiet smiley

Og han er da dygtig. Hvis det er et sted der kommer børn, så kunne et af dem have fundet det der.

• #2   17. sep 2017 Ja jeg synes også han er dygtig selv om han ogsp er lidt underlig. Det havnede i afløbet da vi kom hjem smiley

• #4   17. sep 2017 Ja meget jeg tror det var mit held han var sendt ud for at søge og ikke bare for at fjolle rundt for så havde han sagtens kunne finde på at hive hul i den eller sluge hele skidtet hvis han da ellers synes det lugtede lidt af madpakke smiley

• #12   18. sep 2017 I forgårs gik vi i herluftsholm skoven. Først kom Ziva med en colaflaske, hun stolt bar i munden til vi passerede næste skraldespand. Derefter kom hun med et sygesikringsbevis, jeg i dag vil gå ud og smide i postkassen.

Hun er også en værre lille samler. Håber aldrig vi finder lignende poser.

Din pose kan faktisk være rigtigt bagepulver. Det Danske Spejderkorps har i weekenden afholdt Nathejk hvor deltagerne 12-17årige går/løber 35-50 km om natten, hvor det gælder om først at smugle sin last fra start til slutposten. Det afholdes et hemmeligt sted på sjælland, og har netop været afholdt i weekenden.
    Da jeg deltog for nogle år siden, transporterede vi "kokain" i små poser på kroppen magen til den i har fundet

Kommentér på:
Alternativt fund i søg

Annonce